شناسهٔ خبر: 30078566 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امیر دریابان شمخانی:

باید در مقابل توپخانه جنگ روانی دشمن ظرفیت‌ها را تقویت کنیم

دبیر عالی شورای امنیت ملی گفت: هر کدام از ما وظیفه‌ای داریم که باید به آن عمل کنیم، نه اینکه شعار بدهیم و حرف بزنیم، بلکه هر کدام از ما باید در مقابل توپخانه جنگ روانی دشمن، ظرفیت‌ها را بشناسیم و آن‌ها را تقویت کنیم.

صاحب‌خبر -

مگر پیشکسوتان دفاع مقدس مرده باشند که دشمن بخواهد تفرقه بیفکندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، امیر دریابان «علی شمخانی» دبیر عالی شورای امنیت ملی، در نهمین همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت امروز (چهارشنبه) در قرارگاه جنوب غرب «کربلا» اهواز برگزار شد، اظهار داشت: جنگ تمام نشده است و دشمن بداند تا زمانی‌که نسل جوان و هوشیار ما هستند و تا زمانی‌که پیشکسوتان دفاع مقدس نفس می‌کشند، هیچ احدی نمی‌تواند به این انقلاب ضربه بزند.

وی افزود: امروز جنگ، جنگ اقتصادی و رسانه‌ای است و مرکز اصلی این جنگ همچون گذشته خوزستان است، ولی ما مصمم هستیم همان‌گونه که «صدام» را شکست دادیم، «ترامپ» را هم شکست دهیم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: هر کدام از ما وظیفه‌ای داریم که باید به آن عمل کنیم، نه اینکه شعار بدهیم و حرف بزنیم، بلکه هر کدام از ما باید در مقابل توپخانه جنگ روانی دشمن، ظرفیت‌ها را بشناسیم و آن‌ها را تقویت کنیم.

شمخانی ادامه داد: در کمتر استانی حضور پیدا می‌کنم که خدمت پیشکسوتان جهاد و شهادت آن استان نرسم و به نظرم پیشکسوتان جهاد و شهادت استان خوزستان باید بیش از پیش دور هم جمع شوند تا روحیه جهادی‌شان زنده بماند.

انتهای پیام/

نظر شما