شناسهٔ خبر: 30077886 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

علی‌رغم علاقه منچسترسیتی، بارسلونا نسبت به حفظ موریبا کوروما، پوگبای لاماسیا خوش‌بین است

مهدی آزادی

بارسا در تلاش است یکی دیگر از پدیده‌های لاماسیا را از چنگ منچسترسیتی در آورد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - بارسلونا نسبت به حفظ موریبا کوروما، هافبک 15 ساله لاماسیا خوش بین است.

به گزارش موندو دپورتیوو، ایلیکس موریبا کوروما کوروما یکی از بازیکنان نسل 2003 لاماسیا است که باشگاه اعتقاد ویژه‌ای به او دارد. موریبا در 19 ژانویه 2003 در مرکز گینه به دنیا آمد اما ملیت اسپانیایی دارد. موریبا به طرز عجیبی از هم سن و سالانش بلندتر، قدرتمند‌تر و البته سریع‌تر است. تقریبا شوت‌های او را دروازه‌بان‌های هم سن و سالش نمی‌توانند مهار کنند. طبق سن و سال، موریبا باید عضوی از تیم نوجوانان باشد اما به خاطر همین فیزیک خوبش، مستقیم به تیم دوم جوانان رفت و اخیرا هم در بازی با اینتر در ترکیب ثابت تیم جوانان بارسلونا قرار گرفت؛ 90 دقیقه بازی کرد و پاس گل هم داد.

او در کمتر از یک ماه دیگر 16 ساله می‌شود و طبق قوانین می‌تواند اولین قرارداد حرفه‌ای دوران فوتبالش را امضا کند. با هر تیمی! مطابق انتظار برای بازیکنی که در لاماسیا امیدوار کننده ظاهر شده، چندین تیم دست به نقد در صف انتظار هستند. منچسترسیتی مدت‌ها است موریبا را زیر نظر دارد اما بارسلونا هم که از ماه‌ها پیش در حال مذاکره با ایجنت و اطرافیان ایلیکس بوده، قصد عقب نشینی ندارد.

به اعتقاد بارسا، اگر بتوان برای یک بازیکن از لاماسیا در بحث حقوق و رقم پیشنهادی استثنا قائل شد، آن بازیکن همین موریبا است. بازیکنی که علاوه بر فیزیک بدنی بسیار خوب و قدرتمند که او را به پوگبا شبیه می‌کند، کاملا با سبک بازی بارسا هم هماهنگ است. بازیکنی که با 3 سال بزرگ‌تر از خودش تمرین و بازی می‌کند! بارسا به حفظ موریبا خوش بین است چون تا جایی که می‌توانسته، بهترین پروژه ورزشی و بهترین دستمزد را به او پیشنهاد داده است. به زودی تکلیف کوروما مشخص می‌شود.

نظر شما