شناسهٔ خبر: 30077712 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

حجت‌الاسلام عزت زمانی، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قم شد

حوزه/ مدیرعامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی قم معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی و جمعی از مسئولان و فرهیختگان عرصه دین و فرهنگ کشور، ساعت ۹ صبح ۲۸ آذر ۹۷ در مجتمع نور این شهر برگزار می‌شود.

خاطرنشان می شود، حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی متولد سال ۱۳۵۹ و دارای مدرک علمی سطح سه علوم حوزوی این مسئولیت را بر عهده خواهد گرفت.

وی از سال ۱۳۸۹ عضو هیات امنا، هیات مدیره و همچنین مدیر عامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) بوده است.

از دیگر سوابق وی می‌توان به مدیریت، مشاوره فرهنگی و سازماندهی جبهه فرهنگی و تبلیغی و تربیتی از سال ۱۳۷۵ تاکنون، ۱۷ سال تدریس معارف اسلامی، ۱۰سال مدیریت فرهنگی، ۴ سال مدیریت علوم حوزوی، تدوین مقالات علمی و همکاری و مدیریت تدوین طرح‌های فرهنگی و اسناد راهبردی به مدت ۱۵سال، نظارت محتوایی و همکاری در چاپ و نشر بیش از ۵۰ کتاب در موضوعات انقلاب اسلامی، تبلیغ فردی و گروهی از سال ۱۳۷۸ تاکنون در شهرهای مختلف کشور (تهران، سیستان و بلوچستان، البرز، بوشهر و...)، سازماندهی فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در برخی مدارس علمیه قم به مدت پنج سال اشاره کرد.

گفتنی است، پیش از این حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری به‌ عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی قم فعالیت داشت و حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی دبیر تشکل فراگیر گروه های تبلیغی سراسر کشور بود که فردا به‌عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی قم معارفه می‌شود.

 

۳۱۳/۳۲

نظر شما