شناسهٔ خبر: 30074837 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه کشور:

پایداری انقلاب اسلامی در برابر هجوم توطئه های دشمنان معجزه الهی است

حجت الاسلام حاجی صادقی، با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی در برابر توطئه های دشمنان، گفت: پایداری انقلاب اسلامی در برابر هجوم توطئه های دشمنان معجزه و خواست الهی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام حاجی صادقی ظهر امروز (28آذر) در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، گفت: امروز دشمنان در قالب توطئه های اقتصادی و جنگ روانی به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، افزود: دشمنان در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی شرایط مختلفی چون جنگ نرم، فتنه، نفوذ و مشکلات اقتصادی را دنبال می کند.

 

حجت الاسلام صادقی،  با بیان اینکه شرایط سخت بستر غربال کردن انسان و نمایش جوهره انسان است، افزود: افراد در شرایط عادی  شعار می دهند  اما وقتی شرایط سختی به وجود آید مشخص می شود چه کسی عمل می کند.

 

وی همچنین با اشاره به  آیه دوم و سوم سوره عنکبوت، خاطر نشان کرد: مردم چه فکر کرده اند ایا اینکه میگویند ایمان اوده اند و مومن هستیم ما رهایشان میکنیم،خیر امتحان میکنیم  ما  افراد قبلی از شما را نیز امتحان کردیم  و مسلمانان صدر اسلام را نیز ازمایش کردیم تا معلوم شود چه کسانی اهل ماندن هستند و چه کسانی اهل بریدن هستند.


حجت الاسلام صادقی، با اشاره به فتنه های دشمنان رد طول عمر 40 ساله انقلاب اسلامی، تاکید کرد: پایداری انقلاب اسلامی به رغم توطئه های دشمنان معجزه ای است که موجب حیرت جهانیان شده است.


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی در برابر توطئه های دشمنان، گفت: بصیرت  و مقاومت موجب عقب نشینی دشمن می شود.

 

شهدا، برند تفکر ولایی و تعالی معنویت هستند

  

حجت الاسلام حاجی صادقی، با تاکید به اینکه نظام ولایی فرصت عالی برای تعالی معنویت است، گفت:  در این عرصه عده ای از افراد برند هستند و برنده شدند و در راس انها شهدا است.

 

وی خاطرنشان کرد: شهدا در سایه بصیرت به برند تفکر ولایی تبدیل شدند، کسانی که فتنه ها و نقشه های دشمنان نتوانست آنها را برلزاند.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی، ادامه داد: جنگ فرصت و امتحانی بود و برخی با موفقیت از این امتحان به مقام شهادت دست یافتند و ما جا مانده ها باید راه آنها را ادامه دهیم.


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، با تاکید بر ضرورت آگاهی بخشی و بصیرت افزایی، اذعان داشت: آگاهی بخشی و بصیرت افزایی موجب می شود در طوفان حوادث از صراط مستقیم خارج نشویم.

 

استقامت فکری و اعتقادی راه صیانت از دین است

 

وی تاکید کرد: از نظر دین مبین اسلامی استقامت فکری و اعتقادی موجب می شود در طوفان حوادث دین ما را دشمن نبرد.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی، تاکید کرد: در این راستا نباید بگذاریم فرزندان ما به لحاظ فکری بلغزند  و مواظب باشیم  گلوله ای دشمن  به جسم بچه های ما بخورد به سنگ خورده است اما به فکر انها نخورد.


وی، با بیان اینکه پاسداری در برابر دشمنان ضروری است و پاسدار نباید در اندیشه و عمل بلغزد، تاکید کرد: استفامت فکری و عملی هویت پاسداری و بسیجی انقلابی و زنده است.


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، در ادامه با اشاره به سلحشوری مردم و شهدای لرستان در دفاع از انقلاب اسلامی است، افزود: لرستان در همه صحنه های دفاع از انقلاب با اندیشه، سلحشوری و ... حضور داشته است.

نظر شما