شناسهٔ خبر: 30074423 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران مطرح کرد؛

لزوم استقامت اعتقادی و عملی مقابل دشمن

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، بر لزوم استقامت اعتقادی و عملی مقابل توطئه‌های دشمن تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حاجی صادقی ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با اشاره به شخصیت و جایگاه حضرت ابوالفضل (ع)، اظهار داشت: شخصیت حضرت ابوالفصل(ع) را به عنوان انسان کامل می توان بعد از معصومین الگو معرفی کنیم چرا که حضرت ابوالفضل (ع) مصداق یاری کننده خدا است.

سربلندی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب

وی با اشاره به عوامل شکل گیری شرایط مختلف، گفت: خداوند در گذشت روزگار شرایط مختلفی را به وجود می آورد، فتنه، مشکلات اقتصادی و ... معمولا به دست خود ما ایجاد می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، گفت: یکی از دلایلی که خداوند این شرایط را به وجود می آورد آشکار شدن جوهره انسان و غربال کردن انسان ها است.

حجت الاسلام حاجی صادقی، خاطر نشان کرد: افراد در شرایط عادی شعار می دهند اما وقتی شرایط سختی به وجود آید معلوم می شود چه کسی شعار داده و چه کسی عمل می کند.

وی با اشاره به آیه دوم و سوم سوره «عنکبوت» و معنای آن، بیان داشت: «مردم چه فکر کرده اند آیا اینکه می گویند ایمان آورده اند و مومن هستیم ما رهایشان می کنیم؟ نخیر امتحان می کنیم، ما افراد قبل از شما را نیز امتحان کردیم و مسلمانان صدر اسلام را نیز آزمایش کردیم تا معلوم شود چه کسانی اهل ماندن هستند و چه کسانی اهل بریدن هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، در رابطه با اهداف خداوند برای امتحان افراد، افزود: مومنین از سوی خداوند امتحان می شوند تا معلوم شود کدام یک ایمان واقعی دارند و چه کسی دروغ می گویند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب، اظهار داشت: با وجود اتفاقاتی که در این ۴۰ سال همچون فتنه، کودتا و ... رخ داده انقلاب اسلامی ایران همواره موفق و سربلند بوده است.

لزوم استقامت اعتقادی و عملی مقابل دشمن

وی با بیان اینکه نظام ولایی فرصتی عالی برای تعالی معنوی است، گفت: شهدا در این زمینه همواره الگو بوده اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه باب جهاد باز است، گفت: هشت سال دفاع مقدس فرصت بسیار خوبی برای حفظ ارزش های اسلامی بود و باید این راه و مسیر ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام حاجی صادقی، شهدا را الگوی همه طی ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب عنوان کرد و گفت: شهدا در این مسیر لغزشی نداشتند و دشمن نتوانست در اراده آنها لغزشی ایجاد کند و این در حالیست که عده ای در این مسیر مردود شدند.

وی با اشاره به فراز و نشیب های انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: در این راستا برای عبور از طوفان حوادث و قرار گیری در صراط مستقیم باید استقامت اعتقادی و عملی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر لزوم صیانت از نسل جوان در برابر توطئه های دشمنان، تصریح کرد: استقامت فکری و عملی هویت پاسداران و بسیجیان انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حاجی صادقی در ادامه با اشاره به نقش تاثیر گذار مردم لرستان در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی ایران، بیان داشت: شهدا در دفاع مقدس با تفکر و اندیشه مقابل دشمن جنگیدند و این امر تصادفی نبوده است.

نظر شما