شناسهٔ خبر: 30074412 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

دستگیری ۶۰ نفر از عاملان مفاسد اقتصادی/خبرهای خوب درباره مرزبانان

زنجان-فرمانده نیروی انتظامی گفت: ۶۰ نفر از عاملان مفاسد اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

 سردار حسین اشتری  در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان ، اظهارداشت: بحمدالله طی چند ماه گذشته با اشراف اطلاعاتی خوب همکارانم در پلیس‌های آگاهی و امنیت اقدامات موثری در این رابطه انجام شده است؛ تاکنون ۶۰ نفر ازعوامل اصلی اخلال گران اقتصادی و ارزی با همکاری دستگاه قضائی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با تاکید بر اینکه برخورد با مخلان اقتصادی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی با هر گروه و فردی که مخل نظم و امنیت در جامعه باشد، قاطعانه برخورد می‌کند که بحمدالله اقدامات خوبی صورت گرفته که امیدواریم دستگاه قضائی نتیجه را به اطلاع مردم برساند تا باعث دلگرمی آنان شود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور درباره برخورد و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر، افزود: نیروی انتظامی از سال گذشته با همتی که داشته، توانسته با قاچاقچیان مواد افیونی به خوبی برخورد کند، شاهد این ادعا هم حدود ۴ هزار شهید ناجا بعد از انقلاب تاکنون در این خصوص بوده است.

سردار اشتری ادامه داد: اولویت نیروی انتظامی، برخورد با شبکه‌ها و باند‌های بزرگ ورود مواد مخدر به کشور است و در این رابطه توفیقات خوبی داشته، اما در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر امیدواریم طی ماه‌های آینده بتوانیم آنان را جمع آوری و تحویل مراکز قانونی داده و شاهد حضور این گونه افراد در سطح جامعه نباشیم.

وی ادامه داد: در خصوص مرزبانان و رزمندگان ربوده شده با رایزنی و تلاش‌های خوبی که توسط ستاد کل نیرو‌های مسلح و دستگاه دیپلماسی کشور صورت گرفته امیدواریم طی هفته‌های آتی، خبر خوبی برای مردم عزیزمان داشته باشیم.

سردار اشتری افزود: استان زنجان به دلیل داشتن مردمی فهیم، ولایتمدار، متدین، فرهنگی و حسینی بحمدالله جزء امن‌ترین استان‌های کشور است؛ طبق آمار‌های منتشره شاهد کاهش چشمگیر جرایم در این استان هستیم.

فرمانده ناجا افزود: با همکاری خوبی که بین مسئولان، دستگاه قضائی و مردم با پلیس در این استان وجود دارد پیشرفت‌های مطلوبی در بحث نظم و امنیت صورت گرفته که امیدواریم این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد.

وی درباره علت افزایش کشفیات مواد مخدر، یادآور شد: این موضوع به دو دلیل است یکی افزایش ورود مواد مخدر و دیگری تلاش مضاعف و اقدامات سریع همکاران که هر سال نسبت به سال گذشته سبب می‌شود تا شاهد افزایش کشفیات در این زمینه باشیم.

سردار اشتری در خاتمه گفت: نیروی انتظامی با جدیت در حوزه مبارزه با مواد مخدر ورود پیدا کرده است، با توجه به تلاش و بضاعت خود خوشبختانه توانسته اقدامات خوبی دراین زمینه داشته باشد.

 

نظر شما