شناسهٔ خبر: 30074286 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهر سالم:

4300 نیروی پاکبان تبعه افغان شهرداری پایتخت پایش سلامت شدند

تهران-ایرنا-مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با بیان اینکه طی 9 ماه اخیر 16 هزار کارگر پاکبان شهرداری تهران پایش سلامت شدند گفت: 4300 نفر از این افراد تبعه افغان بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حمید چوبینه روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این افراد از تبعه های مجاز افغان هستند.
وی اظهارداشت: 2500 نفر از این افراد درگیر بیماری هایی بودند که فرصت پرداختن به آن را نداشتند.
وی در ادامه با اشاره به بدهی 81 میلیاردی شهر سالم شهرداری تهران به بیمارستان ها عنوان کرد: 60 میلیارد تومان از این بدهی پرداخت شده است.
چوبینه خاطرنشان کرد: ضمن اینکه مطالبه 50 درصد از داروخانه های طرف قرارداد شهرداری تهران نیز صفر شد.
وی با اشاره به اینکه بیش از 10 میلیارد تومان در حوزه منابع مالی صرفه جویی شد بیان کرد: به دلیل ایجاد تغییراتی در رویکرد و ارائه خدمات رشد درآمدی نیز حاصل شد.

*پایش سلامت 1000 کودک کار
مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با بیان اینکه 18 مرکز درمانی در 18 نقطه آماده ارائه خدمات به کودکان کار است گفت: تاکنون سلامت 1000 کودک کار پایش شده است.
وی افزود: همچنین در راستای ارتقا خدمات، تنوع خدمات گسترده و ساعات ارائه خدمت در بعضی مناطق تا ساعت 4 افزایش یافت و برخی مراکز شبانه روزی شدند.
چوبینه از راه اندازی 2 مرکز درمانی در مناطق 11 و 18 در آینده نزدیک خبر داد.
وی با اشاره به اینکه راه اندازی مرکز جامع تشخیص و پیشگیری سرطان، مرکز جامع توانبخشی و مرکز جامع طب کار و پایش سلامت شهرداری تهران در دستور کار است اضافه کرد: برای احداث مرکز تشخیص و پیشگیری از سرطان ساختمانی که متعلق به سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در بلوار کشاورز است معرفی شده که منتظر ارزیابی و تایید برای واگداری این ساختمان به شرکت شهر سالم‌هستیم.
تهرام/9353/ 1539

نظر شما