شناسهٔ خبر: 30074231 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده شهریار در مجلس:

مجوز بازگشایی ورودی صباشهر از اتوبان ساوه در دست اقدام است

شهریار- نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس گفت:مجوز بازگشایی ورودی صباشهر از اتوبان ساوه در دست اقدام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمودی شاه نشین ظهر چهارشنبه در جمع شهروندان صباشهر ضمن اشاره به ضرورت بازسازی و بازگشایی ورودی صباشهر از مسیر اتوبان ساوه، در خصوص اقدامات صورت گرفته در این حوزه گفت: اقدامات و پیگیری های جدی و خوبی در خصوص بازگشایی ورودی صباشهر از این مسیر صورت گرفته است.

وی افزود: اکنون در مرحله اخذ مجوز قرار دارد هستیم، که امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه برسد و تردد شهروندان صباشهر به سهولت صورت گیرد.

محمودی شاه نشین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسئولین ادارات و دستگاه های شهرستان جهت انجام کار و رفع مشکلات در جلسه این چنینی حضور پیدا می کنند.

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلی شورای اسلامی در ادامه گفت: شهردار صباشهر تا کنون مکاتبات فراوانی با دفتر اینجانب جهت پیگیری مشکلات و تحقق در خواست های مردمی داشته و در ماه های اخیر این تعداد مکاتبه نشان از انگیزه مضاعف شهردار دارد.

وی در ادامه از اتفاق نظر و همدلی اعضای شورای اسلامی صباشهر در تصمیمات را نقطه قوت مجموعه مدیریت شهری دانست و ضمن تقدیر از شهردار جوان و با انگیزه صباشهر، آینده مدیریت شهری را وابسته به برداشتن قدم های قوی و بزرگ در امور دانست.

نظر شما