شناسهٔ خبر: 30073952 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کنعانی‌زادگان: مهم نیست چه کسی بازی کند/ فقط قهرمانی می‌خواهیم

71518

مدافع تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید امیدوار است در ادامه مسوولان ورزشی از این تیم حمایت کنند.

صاحب‌خبر -

حسین کنعانی‌زادگان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط اردوی تیم‌ ‌ملی در قطر، اظهار کرد: شرایط خیلی خوبی را داریم و همه چیز خوب است و در کمپ خیلی خوبی تمرین می‌کنیم. این جا چمن طبیعی بسیار خوبی هم در اختیارمان قرار گرفته است و کادر فنی هم در تلاش هستند که روز به روز تمرینات خوبی برایمان  در نظر بگیرند تا شرایط‌مان بهتر شود.

وی درباره دیدار تدارکاتی برای فلسطین و قطر هم گفت: کاش بازی بهتری برای تیم‌ ‌ملی در نظر می گرفتند، چرا که این گونه محک بهتری می‌خوردیم، چون تیم‌های قدرتمندی در آسیا هستند که باید برابر آن‌ها به میدان برویم. البته ما با این شرایط هم  قول می‌دهیم همه تلاش‌مان را انجام دهیم تا مردم ایران خوشحال شوند.

کنعانی‌زادگان درباره این که فهرست کارلوس کی‌روش هنوز به طور نهایی اعلام نشده است، گفت: هیچ فرقی نمی‌کند که  من یا بازیکن دیگری در تیم‌ ‌ملی باشد. تیم‌ ‌ملی کشورمان است و همه باید دست به دست هم دهیم تا این تیم به موفقیت برسد. حالا هم حرف‌هایی در رسانه‌ها و فضای مجازی زده می‌شود اما خب ما  فکر و ذکرمان را برای موفقیت تیم‌ ‌ملی گذاشته‌ایم و فرقی ندارد که چه کسی در تیم‌ ‌ملی بازی کند. هر بازیکنی باشد برای موفقیت تیم تلاش خواهد کرد.

بازیکن تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره جام ملت‌های آسیا هم، گفت: پیش از جام جهانی مصدومیتی گریبانگیر من شد و رباط صلیبی‌ پایم آسیب دید و نتوانستم در جام جهانی باشم اما در مقدماتی جام جهانی همه بازی‌ها را حضور داشتم اما الان شرایط خوبی دارم و با عملکرد خوبی که در باشگاهم داشته‌ام، توانستم دوباره به تیم ملی دعوت شوم و با بازی‌های اخیری  که انجام داده‌ام خودم را به کادر فنی ثابت کردم.

وی در ادامه درباره حریفان ایران در جام ملت‌های آسیا هم، گفت: همه حریفان آمده‌اند که نتیجه‌ خوبی بگیرند. همه تیم‌ها برای قهرمانی می‌آیند و نمی‌توان تیمی را دست کم بگیریم. ما هم یک پای اصلی قهرمانی هستیم. طبیعتا ژاپن، استرالیا، عراق و کره جنوبی از شانس‌های قهرمانی به حساب می آیند. ما هم به جز قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

کنعانی‌زادگان در پایان، اضافه کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم که هر بازی حکم فینال را برای ما دارد. هر بازی که انجام می‌دهیم سعی می‌کنیم فقط روی همان بازی تمرکز کنیم. مطمئنا کادر فنی هم نکات فنی را به ما گوش زد می‌کند تا بازیکنان هم با عملکرد خوب در این بازی‌ها بتوانند باعث موفقیت تیم‌ ‌ملی شوند. متاسفانه ما بدرقه خوبی نداشتیم اما ان‌شاء‌الله در ادامه مسوولان و مردم در کنار این تیم باشند چون امسال حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

انتهای پیام

نظر شما