شناسهٔ خبر: 30073050 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان شد؛

معاون سیاسی فرمانده سپاه؛ سخنران بزرگداشت حماسه نهم دی در بجنورد

رییس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان شمالی از حضور «سردار یدالله جوانی» معاون سیاسی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سخنران مراسم محوری بزرگداشت حماسه نهم دی در بجنورد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی امروز چهارشنبه (28 آذر) در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت یوم الله نهم دی گفت: نباید فراموش کنیم واقعه 88 یک فتنه غربی بود و یک امر ناخودآگاه نبود که از جریان انتخابات شکل گرفته باشد.

 

وی، بیان کرد: وظیفه عموم خدمتگزاران نظام این است که هرآنچه از انقلاب به دست ما رسیده با حفظ اصل امانت، حقایق را به آیندگان منتقل کنیم.

 

حجت الاسلام سالاری با بیان اینکه دشمنان با اصل نظام و اسلام مخالف هستند نه با انقلاب و همه تلاش خود را هم در جهت براندازی نظام انجام می دهند، اظهارداشت: تجربه و عقل حکم می کند از چنین دشمنی نباید غفلت کرد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری با بیان اینکه آنچه در مقابل داریم، فتنه 98 است، افزود: این فتنه همه حوزه های اعتقادی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ما را نشانه گرفته است.

 

وی ادامه داد: تخریب پایه های اعتقادی مردم، ایجاد شک در مبانی دینی، برهم زدن آرامش، ورود افراد نالایق در پست ها، ناامید کردن سایر کشورها از ایران اسلامی، اضمحلال و نابودی فرهنگ اسلامی، تغییر ذائقه فرهنگی نسل جوان و ترویج فرهنگ لااُبالی گری، فتنه جدید دشمنان است که رهبری نسبت به آگاهی این موضوع هشدار داده اند.

 

رییس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان شمالی در ادامه تبیین برنامه های سالروز نهم دی، از برگزاری تجمع عمومی در میدان شهید بجنورد ساعت 9 صبح روز نهم دی 97 خبر داد و گفت: پس از تجمع، حاضران به سمت مسجد انقلاب حرکت می کنند و مراسم محوری این مناسبت با حضور «سردار یدالله جوانی» معاون سیاسی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سخنران مراسم محوری بزرگداشت حماسه نهم دی در بجنورد برگزار می شود.

 

در این جلسه ابلاغیه وزیر کشور در خصوص برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در استان ها، اعلام و مصوب شد همایش بزرگ فجر آفرینان با محوریت سازمان تبلیغات، بنیاد حفظ آثار، سپاه و معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری پیگیری و در ایام دهه فجر برگزار شود.

 

 

نظر شما