شناسهٔ خبر: 30070765 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی‌‌من | لینک خبر

تغییر در هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی

پس از حدود یک سال از آغاز فعالیت اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی و با داشتن 700 عضو، بروز تغییراتی در هیات مدیره و خروج یکی از اعضا از جمع مدیریتی اتحادیه نگرانی هایی درباره مسیر فعالیت این اتحادیه تازه تاسیس ایجاد کرده است.

صاحب‌خبر -
undefined
فارس- اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی پس از مدت ها کش و قوس در زیر مجموعه اتاق اصناف ایران تشکیل شد.
طبق حدود اختیارات قانونی این اتحادیه، مسوولیت صدور پروانه کسب و نظارت بر کسب و کارهای بازاریابی شبکه‎ای و کسب‎و‎کارهای اینترنتی بر عهده این اتحادیه گذاشته شده است.
پس از حدود یک سال از آغاز فعالیت و با داشتن 700 عضو در حالی که اتحادیه هنوز به نوعی تازه کار به نظر می رسد، بروز تغییراتی در هیات مدیره و خروج یکی از اعضای مطرح از جمع مدیریتی اتحادیه نگرانی هایی درباره مسیر فعالیت این اتحادیه تازه تاسیس ایجاد کرده است.
فرشاد وکیل زاده از اعضای هیات مدیره این اتحادیه در این خصوص گفت: یکی از اعضای هیات مدیره به دلیل مشغله شخصی استعف کرده و البته از ابتدا نیز اعلام کرده بود که با اصرار فعالان صنف در مرحله شکل گیری اتحادیه حضور موثر داشته و علاقه مند به واگذاری این مسوولیت به دیگر هم صنفی ها است.
به گفته وی، برخی از اعضا با این استعفا موافقت نکردند که استعفا برای طی پروسه قانونی برای اتاق اصناف ارسال شد، اما طبق ماده 14 اساسنامه اتحادیه اگر عضوی 3 جلسه متوالی در جلسه هیات مدیره حضور نداشته باشند استعفا رسمی شده و سپس یک عضو علی البدل جایگزین فرد مستعفی می شود. بنابراین تغییری در پروسه کاری اتحادیه نخواهد بود.


نظر شما