شناسهٔ خبر: 30070759 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بابایی صالح: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

71620

یک عضو هئیت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: با ۲۰۰۰ میلیارد تومان نمی توانیم حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی را همسان سازی کنیم. در این شرایط نیاز به اعتباری بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان احساس می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،  روح الله بابایی صالح عضو هئیت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه ) مجلس شواری اسلامی ضمن عرض تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزان جان باخته زاهدان گفت: در آستانه چهلمین پیروزی شکوهمند انقلاب می‌باشیم. دشمنان و معاندین نظام و انقلاب آرزوهایشان را به گور خواهند برد.  دشمنان بدانند که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سایه همدلی، وحدت و وفاق  باشکوه‌تر از هر سال برگزار می شود.

نماینده مردم بوئین زهرا خطاب به رئیس جمهور گفت: همه آگاهیم  که مردم و اقشار مختلف جامعه اعم از کارمندان، بازنشستگان و کارگران  وضعیت نامطلوبی دارند. فکر و چاره ای نموده تا در بودجه ۹۸ گوشه‌ای از مشکلات این عزیزان را مرتفع کنیم.

 وی خطاب به روحانی افزود:  با ۲۰۰۰ میلیارد نمی‌توانیم حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی را همسازن سازی کنید. در این شرایط نیازمند اعتباری بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان هستیم.

این عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس درمورد شرایط فعلی نخبگان اقتصادی اظهار کرد: چرا نباید شرایطی برای سرمایه گذاری نخبگان اقتصادی در کشور فراهم باشد؟ چرا از آنها حمایت نمی‌کنیم؟

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن بیان بعضی از مشکلات حوزه قزوین و بوئین زهرا  در مورد سبد کالای حمایتی گفت: دقت ونظارت نسبت به سبد کالای حمایتی در بین اقشار مختلف به شدت مورد اعتراض است. مخصوصا درمناطق محروم روستایی و افراد کم درآمد که به هیچ سازمانی وابستگی ندارند؛ نه کارمند هستند نه مددجو و صرفا در مناطق روستایی زندگی کرده و تحت پوشش هیچ جا نیستند.

انتهای پیام

نظر شما