شناسهٔ خبر: 30070539 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سردار سلامی در جمع خبرنگاران:

امروز فقط از شکست دادن سخن می‌گوییم نه از شکست خوردن

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز با اطمینان می‌توانیم بگوییم نسبت به هر زمان دیگری از شکست صحبت نمی‌کنیم بلکه از شکست دادن سخن خواهیم گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین سلامی در حاشیه مراسم تجلیل از راویان نهضت خاطره‌گویی دفاع مقدس، اظهار کرد: انقلاب اسلامی توانسته فرهنگ مقاومت را در بدنه جامعه جاری کند. به برکت خون شهدا که حماسه‌ای بزرگ در دفاع از اسلام، استقلال کشور، امنیت و تمامی ارضی خلق کردند ادبیات مقاومت در جامعه جان گرفت و نتیجه طبیعی آن مقاومتی شد که امروز ملت بزرگ ایران در مقابل هجمه سنگین اقتصادی و عملیات روانی دشمنانی نظیر آمریکا ایستاده است.

وی با بیان اینکه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و روح ایستادگی، مقاومت و جهاد که توانسته ما را از دوران سخت عبور دهد، باید به عنوان الگو ادامه داشته باشد، تصریح کرد: این الگو باید در مدیریت، فرهنگ، هنر، اقتصاد و در دفاع ادامه یابد زیرا خواهد توانست مارا از شرایط فعلی عبور دهد. ملت ایران واقعا درخشش استثنایی در جهان از خود نشان داده است و در مقابل اینهمه فشار مستحکم ایستاده‌ است و در برابر دشمن کرنش نکرده و زانو نزده است. نتیجه این ایستادگی همین امنیتی است که امروز جامعه ما شاهد آن است.

وی در پایان گفت: امیدواریم که ملت بزرگ ایران به برکت این رشادت‌ها و شهادت فرزندان خود همچنان بتواند مکتب مقاومت را امروز هم ادامه دهد. امروز با اطمینان می‌گوییم نسبت به هر زمان دیگری از شکست صحبت نمی‌کنیم بلکه از شکست دادن سخن خواهیم گفت و این مساله بسیار نزدیک است.

نظر شما