شناسهٔ خبر: 30070480 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری 60 نفر از عاملان مفاسد اقتصادی در کشور

فرمانده نیروی انتظامی در زنجان : 60 مفسد اقتصادی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در مراسم تکریم ومعارفه فرمانده انتظامی استان زنجان با قدردانی از زحمات سردار آزادی ، گفت: مردم قدرشناس ما طعم شیرین امنیت را با همه وجودشان درک کرده اند و اینها مرهون تلاش شبانه روزی  نیروهای مسلح خصوصا نیروی انتظامی است.

 حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه  جلب رضایت عمومی بالاترین سرمایه نیروی انتظامی است افزود: نیروی انتظامی باید با قدرت وصمیمت در بین مردم حضور داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی هم در این مراسم گفت : استان زنجان در عرصه های مختلف، از جمله دوران دفاع مقدس مشارکت خوبی داشته  ویکی از استان‌های پیشتاز در عرصه‌های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

سردار اشتری افزود: یکی از وظایف نیروی انتظامی حفظ امنیت در کشور است و با تلاش صورت گرفته شاهد امنیتی با ثبات و مثال زدنی در کشور هستیم.

وی با اعلام اینکه 700کلانتری نیروی انتظامی در سطح کشور دارای مرکز و دفتر مشاوره است گفت: ۴۰۰ هزار پرونده به مراکز مشاوره نیروی انتظامی در کشور ارجاع شده که بیش از 70 درصد پرونده ها منجر به صلح شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه ۶۰ نفر از عوامل اصلی فسادهای اقتصادی دستگیر وتحویل مقامات قضائی شده اند گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع خواهد کرد.

سردار اشتری افزود: بشترین جرائم صورت گرفته در کشور مربوط به جرائم فضای مجازی است که برای مقابله با این جرائم علاوه بر نیروی انتظامی باید کمک و عزم همگانی باشد.

وی با بیان اینکه اعتماد به نیروی انتظامی بالاترین سرمایه نیروی انتظامی است گفت: ارتقا افزایش اعتماد مردم به نیروی انتظامی در سالهای اخیر و امسال نشان دهنده عملکرد قابل قبول نیروی انتظامی است.

 استاندار زنجان هم در این مراسم با اشاره به اینکه خدمتگذاران در نیروی انتظامی افرادی زحمت کش ، صادق و دلسوز ملت هستند گفت: استان زنجان با کمترین اسیبهای اجتماعی میتواند استان پایلوت کشور در بحث مشارکت مردم در حفظ امنیت باشد.

دکتر حقیقی با اعلام اینکه استان زنجان جز 3 استان امن کشور است گفت: با توجه به ذخایر وپتانسیل بالای استان باید با آرامش واتحاد موجود در جهت حفظ و تقویت آن تلاش کنیم.

در این مراسم سرهنگ رحیم جهانبخش به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان زنجان معرفی و از زحمات سردار علی آزادی قدردانی شد.

سردار اشتری خبرخوشی هم داشت 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_2964111" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2306437/2964111?width=400&height=300"></script></div>
دستگیری 60 نفر از عاملان مفاسد اقتصادی در کشور دستگیری 60 نفر از عاملان مفاسد اقتصادی در کشور دستگیری 60 نفر از عاملان مفاسد اقتصادی در کشور دستگیری 60 نفر از عاملان مفاسد اقتصادی در کشور دستگیری 60 نفر از عاملان مفاسد اقتصادی در کشور

نظر شما