شناسهٔ خبر: 30070477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتخاب محمدی خباز بعنوان دادستان عمومی و انقلاب دزفول

رئیس دادگستری شهرستان دزفول از انتخاب منصور محمدی خباز بعنوان دادستان عمومی و انتقلاب این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدیار ممبینی، رئیس دادگستری شهرستان دزفول در آئین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان که با حضور مسئولان استانی و محلی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان در سالن شیخ انصاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات دادستان پیشین گفت: احمد قهرمانی علاوه بر دادستانی قاضی توانمند و عادل به تمام معنا بود که امیدواریم در دیگر پست های محوله نیز موفق باشد.

وی بیان کرد: دادستان جدید نیز قاضی توانمند و با سابقه ای است که باید به عنوان مدعی العموم و نماینده مردم نگاه واحد و یکسانی به همه مردم داشته باشد.

در این مراسم همچنین احمد قهرمانی، دادستان پیشین دزفول افزود: در سال های اخیر با مشکل ساختمان، فضا و کمبود پرسنل قضایی مواجه بودیم که با همکاری مسئولان استانی و تکمیل ساختمان دادسرا 30 شعبه به این ساختمان منتقل گردید.

وی اذعان داشت: تعامل درون سازمانی و برون سازمانی خوبی در سال های گذشته برقرار و تلاش شد، اختلاف نظرها به افراد فرصت طلب منتقل نشود.

قهرمانی تصریح کرد: نیروهای جدید قضایی نیز با همکاری مسئولان استان بکار گرفته شدند که نظارت و آموزش های لازم به آنها ارائه شد.

دادستان پیشین دزفول با بیان انیکه اجرای قانون از همه چیز واجب تر است، اظهار داشت: 301 وظیفه برای دادستان تعریف شده که یکی از آن ها صدور تخلیه منازل سازمانی بود که اجرای آن با کدورت برخی افراد همراه بود.

وی اجرای عدالت را شیرین دانست و گفت: انتظار قضاوت علوی نیازمند رفتار علوی افراد متقابل است.

احمد قهرمانی بیان کرد: مسئولان در برخی موارد مظلوم واقع شدند که بنا به وظیفه قانونی از آن ها دفاع شد.

قهرمانی ضمن تبریک به دادستان جدید از افرادی که احتمالا حق آنها در قضاوت ها پایمال شده عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/گ

تودیع و معارفه دادستان دزفول

برچسب‌ها:

نظر شما