شناسهٔ خبر: 30070473 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رکابزن همدانی در لیگ کشور صاحب 2 مدال شد

همدان- ایرنا- مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: رکابزن همدانی صاحب 2 مدال ارزشمند در لیگ دوچرخه سواری کشور شد.

صاحب‌خبر -

حمدالله چاروسایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سینا کریمیان دوچرخه سوار مستعد همدانی و عضو تیم ملی در مسابقات لیگ باشگاهی کشور با شایستگی به 2 نشان طلا و برنز رسید.
وی بیان کرد: این دوچرخه سوار همدانی در رشته پیست و در ماده 200 متر سرعت مدال خوش رنگ طلا را به گردن آویخت.
چاروسایی افزود: کریمیان همچنین در ماده تیمی اسپرینت به مدال برنز رسید.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: سینا کریمیان یکی از رکابزنان نخبه استان است که در سال های اخیر زیر نظر مربیان هیات دوچرخه سواری آموزش و استعدادسازی شد و توانست مدال های رنگارنگ کشوری را به ارمغان آورد.
کریمیان سابقه قهرمانی در مسابقات دوچرخه سواری نوجوانان کشور را دارد.

** پیشکسوت همدانی نقره ای شد
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: همچنین یکی از پیشکسوتان دوچرخه سواری همدان نیز حایز مدال نقره کشور شد.
چاروسایی افزود: در این رقابت ها کیومرث عجمی موفق به کسب مدال نقره شد.
وی اضافه کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی استان مازندران برگزار شد و 150 ورزشکار از 25 استان در هفت گروه سنی پیشکسوتان در رشته های تایم تریل و استقامت در مسیرهای رفت و برگشت کمربندی غربی فریدونکنار به رقابت پرداختند.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان اظهار داشت: این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری پیشکسوتان کشور برای حضور قدرتمندانه در رقابت های آسیایی بود.
پیکارهای دوچرخه سواری قهرمانی پیشکسوتان آسیا در سال 2019 به میزبانی ازبکستان برگزار می شود.
7520/2087

نظر شما