شناسهٔ خبر: 30070460 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فراموشی بافت سنتی عامل افزایش آسیب‌ها/دستگیری ۶۰ نفر از عوامل اصلی فساد‌های اقتصادی

فرمانده نیروی انتظامی گفت: فراموشی بافت سنتی و سنت‌های موجود در این بافت منجر به افزایش آسیب‌ها شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی ضمن گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با اشاره به نقش تاثیرگذار استان زنجان در پیروزی انقلاب و تقدیم شهدای گرانقدر در هشت سال دفاع مقدس گفت: استان زنجان از استان‌های پیشتاز در عرصه‌های دفاع مقدس بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به عزاداری ویژه ماه محرم در زنجان افزود: استان زنجان در حوزه عزاداری برای امام حسین (ع) وجهه بین‌المللی دارد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به برگزاری جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی با حضور مقام معظم رهبری و سران قوا تصریح کرد: ایشان با وجود مشغله بسیار پیگیر این موضوع هستند .

وی ادامه داد: جرائم و آسیب‌های فضای مجازی در کشور ۷۰ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.

سردار اشتری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی حدود ۷۰۰ کلانتری دارای مرکز و دفتر مشاوره است، افزود: در این مراکز دو نفر از مشاوران دعوا‌هایی که به کلانتری‌ها ارجاع می‌شود را به جز جرائم خشن بررسی می‌کنند همچنین با ارجاع ۴۰۰ هزار پرونده به این مراکز ۷۰ درصد منجر به صلح شده است.

فرماندهی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه فراموشی بافت سنتی و سنت‌های موجود در این بافت منجر به افزایش آسیب‌ها شده است، گفت: برای کاهش جرائم همه باید تلاش کنیم و فقط مسؤول و دستگاه‌های امنیتی و قضایی پای کار نباشند.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت مردم برای کاهش مشکلات تاکید کرد و گفت: هر زمان مردم در صحنه بوده‌اند کار‌ها به خوبی انجام شده است.

فراموشی بافت سنتی عامل افزایش آسیب‌ها/دستگیری ۶۰ نفر از عوامل اصلی فساد‌های اقتصادی

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: اعتماد به نیروی انتظامی بالاترین سرمایه ناجا است که ما باید آن را تقویت کنیم.

سردار اشتری افزود: یکی از وظایف نیروی انتظامی حفظ امنیت در کشور است و با تلاش صورت گرفته شاهد امنیتی با ثبات و مثال زدنی در کشور هستیم.

اقدامات موثر نیروی انتظامی درباره شناسایی عوامل فسادهامی اقتصادی

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی همچنین پیش از ظهر امروز در حاشیه تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: در موضوع برخورد با مفاسد اقتصادی در چند ماه گذشته نیروی انتظامی اقدامات خوبی انجام داده است و با اشراف اطلاعاتی که داشتیم یک تعداد از افراد مؤثر شناسایی و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه ۶۰ نفر از دستگیرشدگان عوامل اصلی فسادهای اقتصادی هستند، بیان کرد: البته نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت هم برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه برخورد با موادمخدر نیز نیروی انتظامی با همتی که داشته است مقابله خوبی با ورود موادمخدر به کشور داشته است، گفت: در این راستا ۴ هزار شهید تقدیم شده است.

اشتری با اشاره به اینکه در حوزه برخورد با باندها نیز توفیقات خوبی حاصل شده است، تصریح کرد: همچنین در حوزه ساماندهی معتادان متجاهر نیز تلاش داریم که این افراد از مجامع عمومی جمع‌آوری شوند و برای برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر نیز فعالیت خوبی صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره تلاش‌های انجام شده برای آزاد کردن مرزبانان ربوده شده کشورمان ابراز امیدواری کرد، با همکاری‌های انجام شده، مرزبانان ربوده شده آزاد و به وطن بازگردند.

 
انتهای پیام/ن

نظر شما