شناسهٔ خبر: 30070452 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بستانی در گفتگو با دانشجو:

آتش‌سوزی مدرسه در زاهدان دروغ‌های مجلس را آشکار کرد/ صدای فرزندانمان در آتش بی‌تدبیری مسئولان به فلک رسید

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: حادثه آتش‌سوزی مدرسه حسنه اسوه زاهدان باعث شد تا خبر‌های دروغی که در مجلس بیان و ثبت شده است برای ما آشکار شود.

صاحب‌خبر -

لطف الله بستانی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: حادثه آتش سوزی مدرسه حسنه اسوه زاهدان امروز باعث شد تا خبر‌های دروغی که در مجلس بیان و ثبت شده است برای ما اشکار شود.


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: نمایندگان این استان مگر خبر از مدارس این استان نداشته اند که در مرکز استان هنوز از چراغ نفتی برای گرم کردن استفاده می کنند، که در مجلس بیان می شود، هیچ مدرسه‌ نفتی در کشور وجود ندارد؟

وی ادامه داد: انگار برایمان عادت شده است که بعد از رخ دادن یک اتفاق به دنبال چاره‌ کار و راه حل باشیم. خبر گاز رسانی به زاهدان دروغ دیگری در رسانه‌ها بود، اگر شهر زاهدان گاز رسانی شده است، چرا مدارس و حتی دانشگاه که در مرکز شهر قرار دارند، گاز ندارد.

بستانی گفت: استعفای مدیر آموزش و پرورش و بازداشت مربی مدرسه و مدیر مدرسه به چه درد ما می خورد، مگر با استعفای روتین شما‌ها فرزندان ما زنده می شوند؟ این درد را چطور باید تحمل کرد، مشکل از ریشه باید حل شود از شرکت گازرسانی از مسئولین بی‌تدبیر این استان و وعده‌هایی که رئیس جمهور در مورد گاز زاهدان در دو سال گذشته عنوان کرد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: تاسف اور است که یک خبر نماینده سراوان تیتر یک تمامی خبرگزاری‌ها و فضای مجازی کشور شده است و تمام افراد سودجو و سلبریتی‌های مملکت به دنبال استفاده سیاسی و تبلیغاتی هستند، اما فوت این کودکان معصوم انگار خبری عادی بود؛ البته از نمایندگانی که در خانه ملت به صندلی تکیه دادن و در بین مردم نیستند تا درک کنند فقر و بدبختی ما را، انتظاری جز این لفظ بیان نیست.

بستانی افزود: امروز صدای فرزندان ما که در آتش بی تدبیری شما مسوولان به فلک رسیده است را چه کسی باید پاسخ دهد؟ به عنوان نماینده دانشجویان این استان خواستار اقدام عاجل برای رفع مشکلات این استان که بیشتر در حوزه گاز رسانی است، هستیم همچنین مسوولان مربوطه بخاطر وعده‌های عمل نشده خود در مورد گازرسانی به استان از مردم عذرخواهی کنند و حداقل بگویند نمی‌توانیم این مشکلات را رفع کنیم، اما وعده‌های دروغ انتخاباتی ندهند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: نمایندگانی که از مردم شنیدند گاز به آن‌ها نرسیده، اما فریادشان را نرساندند، پاسخگو باشند، وسیله گرمایشی مدارس در مرکز استان همچنان چراغ نفتی است چه رسد به مدارس روستا‌ها و دیگر شهرستان‌های این استان که همان چراغ نفتی را هم ندارند.

وی  در پایان خاطرنشان کرد: برای بازماندگان این عزیزان از خداوند متعال خواستار صبر و عنایتیم، ما را در غم خود شریک بدانید، امروز در سوگ کودکان معصوم شما تمامی ما دانشجویان داغداریم و از شما عزیزان برای کوتاهی مسوولین معذرت خواهی میکنیم.
 
 

نظر شما