شناسهٔ خبر: 30070373 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درآمدهای محدود مانع توسعه و عمران شهر است

کرمانشاه - ایرنا - رئیس شورای اسلامی روانسر گفت: اعتبارات و درآمدهای محدود اصلی‌ترین مانع توسعه ، عمران و آبادانی این شهر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، میثم رضایی روز چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران افزود: طرح های عمرانی خوبی مانند بهسازی ورودی شهر و تعریض کمربندی در روانسر شروع شده که کمبود اعتبارات موجب شده بسیاری از این طرح ها نیمه تمام باقی بماند و به سال آینده موکول شود.
وی تصریح کرد: هر چند محدودیت منابع مالی اجرای کارهای فرهنگی و اجتماعی را با مشکل روبرو کرده اما در حد توان از گروه های هنری، تیم های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد حمایت شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر روانسر زیباسازی و ساماندهی سراب روانسر را یکی از خواسته‌های اصلی شهروندان عنوان کرد و ادامه داد: درآمدهای شهرداری محدود است و با سرمایه گذاران مختلف و بخش خصوصی مذاکراتی را انجام داده ایم اما متاسفانه به توافق نرسیده ایم.
رضایی اضافه کرد: شهرداری روانسر در پایین دست سراب روانسر اعتبارات خوبی را هزینه کرده اما برای رفع موانع و مشکلات باید شهرداری و امور آب توافق هایی را انجام دهند که رضایت مطلوبی حاصل شود.
وی توجه به محلات مختلف شهر را از دیگر برنامه‌های شهرداری و شورای شهر اعلام کرد و یادآور شد: شورای اسلامی شهر روانسر با تمام توان در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تلاش خواهد کرد.
رئیس شورای شهر روانسر گفت: تلاش داریم درجه شهرداری روانسر را ارتقا دهیم که مزایای بسیاری را برای شهر به دنبال خواهد داشت.
میثم رضایی اظهار داشت: روانسر نیازمند نگاه ویژه است و شرایط به گونه ای است که با محدودیت‌ها و مشکلات زیادی مواجه هستیم و برای ارائه خدمات هرچه بهتر مشکلات را اولویت بندی خواهیم کرد.
رئیس شورای شهر روانسر با بیان اینکه همدلی و همفکری شهرداری، شورای شهر و شهروندان یکی از عوامل مهم در توسعه عمران شهری است، افزود: مردم نقش اصلی را در عمران شهری دارند و با تغییرات مدیریتی که در آینده نزدیک رقم خواهد کرد شاهد وفاق بیشتری میان شورا و شهرداری خواهیم بود.
شهر روانسر به عنوان دروازه اورامانات یکی از مقاصد گردشگردی شناخته شده و همواره میزبان مسافران و رهگذران است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033

نظر شما