شناسهٔ خبر: 30070372 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دو انتصاب در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بوشهر

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در احکامی جداگانه کارشناسان «برنامه ریزی و توسعه» و «فرهنگی و هنری» این دبیرخانه استانی را منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، طی حکمی از سوی علیرضا پولاد در سومین جلسه شورای اداری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر، چهارشنبه (28 آذر) محبوبه آبسته به عنوان کارشناس «فرهنگی و هنری» و احمد شکریان به عنوان کارشناس «برنامه ریزی و توسعه» این مجموعه معرفی و منصوب شدند.

 

محبوبه آبسته، دانش آموخته رشته کارشناسی ارشد حقوق جزایی از دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی است. وی به مدت 15 سال کارشناس «برنامه ریزی و توسعه» دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر  را در کارنامه خود دارد.

 

 

احمد شکریان نیز دانش آموخته دانشگاه پیام نور است. وی دارای سوابق اجرایی و فرهنگی به مدت ۶ سال در سمت کارشناس «فرهنگی و هنری» داشته است و به عنوان دبیر برتر اوقات فراغت کشور، عضو کمیته ملی ارزیابی طرح «آسمانی ها» اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد، عضو کمیته ملی تدوین آئین نامه مسابقات قرآنی مدهامتان، طراح بیش از ۲۰ طرح فرهنگی به منظور اجرا در کانون های استان، مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی خمینی شهرستان بوشهر را در کارنامه خود دارد که با حکم علیرضا پولاد به عنوان کارشناس «برنامه ریزی و توسعه» این دبیرخانه منصوب شد.

 

نظر شما