شناسهٔ خبر: 30070313 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بسیاری از ازدواج های موفق، دانشجویی است

به گزارش ایرنا، سعید عزیزی روز چهارشنبه در نشستی با عنوان «انتخاب عاقلانه، زندگی عاشقانه» که در دانشگاه ارومیه برگزار شد با بیان اینکه هر رابطه ای اگر با عقل

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، سعید عزیزی روز چهارشنبه در نشستی با عنوان «انتخاب عاقلانه، زندگی عاشقانه» که در دانشگاه ارومیه برگزار شد با بیان اینکه هر رابطه ای اگر با عقل همراه نباشد، در آینده دچار یک سری مشکلات خواهد شد، اضافه کرد: بحران های عاطفی، افسردگی و استرس های مزمن از جمله مشکلات یک ازدواج ناموفق است.
وی ضمن تاکید بر این نکته که هرگز به صورت مجازی همسر خود را انتخاب نکنید، افزود: در ازدواج و انتخاب همسر حتما معیارهای خود را بسنجید، اگر نفر مقابل طبق معیارهای شما بود، برای ادامه مسیر اقدام کنید.
عزیزی، خیال پردازی و ارتباط های پنهان دختران و پسران را از نتایج خلاءهای عاطفی در نسل امروز دانست و اظهار داشت: همین عوامل سبب می شود تا افت شدید تحصیلی، تپش قلب و استرس های مزمن در سنین مختلف نسل امروز مشاهده شود.
وی ازدواج را کامل ترین و بهترین نوع ارتباط عنوان کرد و یادآور شد: خانواده ها باید بدانند که آزاد گذاشتن فرزندان شان برای برقراری ارتباط با جنس مخالف برای کسب شانس در مقوله ازدواج، نتایج کامل و اثربخشی را به همراه ندارد.
به گزارش ایرنا در نیمه نخست امسال نزدیک به 9 هزار مورد ازدواج و افزون بر یکهزار و 700 مورد طلاق در آذربایجان غربی به ثبت رسید.
در نیمه نخست امسال بیشترین میزان ازدواج نسبت به جمعیت در شهرستان های چایپاره، چالدران و شوط و کمترین میزان نیز مربوط به شهرستان های پلدشت، پیرانشهرو ارومیه بوده است.
3214/3072
انتهای پیام

نظر شما