شناسهٔ خبر: 30070249 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تهران و اصفهان میزبان دیدارهای حساس لیگ برتر بسکتبال

71418

هفته ششم لیگ برتر بسکتبال با چهار مسابقه فردا برگزار می شود که در حساس ترین دیدار پتروشیمی و ذوب آهن به مصاف هم می روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در جریان دیدارهای این هفته از لیگ برتر شهرهای تهران، اصفهان و دزفول میزبان هستند. در اصفهان ذوب آهن این شهر میزبان پتروشیمی خواهد بود و دو تیم قرار است حساس ترین مسابقه این هفته را برگزار کنند. البته با توجه به شرایط دو تیم شانس نماینده جنوبی بسکتبال کشور بیشتر از میزبان خواهد بود.

در دیگر مسابقه هفته شیمیدر در سالن آزادی میزبان شهرداری گرگان خواهد بود. این دو تیم نیز رقابت جذابی خواهند داشت و تقابلشان می تواند برای بسکتبال دوستان جذاب باشد. در این مسابقه نیز شانس تیم تهرانی بیشتر از حریف شمالی است اما قطعا بازیکنان محمدرضا اسلامی کار آسانی نخواهند داشت. با این حال آنها بعد از باخت به پتروشیمی به دنبال کسب برد خانگی هستند تا از رقبای بالای جدولی دور نشوند.

دو دیدار دیگر این هفته به میزبانی تهران و دزفول است. در تهران نیروی زمینی به مصاف آویژه صنعت پارسا می رود و رعد پدافند در دزفول پذیرای نفت آبادان خواهد بود. در این دو مسابقه می توان شانس مهمانان را برای پیروزی بیشتر از میزبانان دانست به خصوص در دیدار جنوبی ها که وضعیت نفت آبادان به مراتب بهتر از حریفش است.

برنامه هفته ششم به شرح زیر است:

پتروشیمی – ذوب آهن – ساعت ۱۶ سالن ملت اصفهان

نیروی زمینی – آویژه صنعت – ساعت ۱۶ سالن آزادی

رعد پدافند – نفت آبادان – ساعت ۱۶ سالن بسکتبال دزفول

شیمیدر – شهرداری گرگان – ساعت ۱۸ سالن آزادی

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما