شناسهٔ خبر: 30070229 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افضلی در نطق میان دستور:

مسئولان باید صداقت و شفافیت با مردم را پیشه کنند

نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مسئولان کشور صداقت و شفافیت را با مردم پیشه کنند که این قطعا بهترین سرمایه برای مدیریت مشکلات کشور خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نظر افضلی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه ۲۸ آذر ۹۷) گفت: در شرایط فعلی که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی تمام تلاششان را برای ضربه زدن به اقتصاد ایران به کار گرفته‌اند و سعی دارند مردم ایران را نسبت به کشور و مسئولان نظام بی اعتماد کنند، بیش از هر زمان دیگری نیاز به انسجام ملی و استفاده از نخبگان در جایگاه واقعی‌شان بدون هیچ محدودیت سیاسی هستیم.

نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر باید مسئولان کشور صداقت و شفافیت را با مردم پیشه کنند که این قطعا بهترین سرمایه برای مدیریت مشکلات کشور خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر مهمترین نیاز کشور آموزش برای تولید و استفاده از ظرفیت‌های مردم است که قطعا نیازمند ورود دولت و سازمان‌های مسئول و تأمین و تجهیز واحدهای شهرستانی است.

افضلی خاطرنشان کرد: عدم اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان و عدم اجرای طرح توسعه شهرستان‌های نهبندان و سربیشه مانع اصلی پیشرفت این منطقه است که منجر به شدیدترین مهاجرت کشور شده و ما طی ۵ سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی جمعیت در نهبندان را شاهد بودیم.

نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بحران آب در استان خراسان جنوبی و حوزه انتخابیه اینجانب بسیار جدی است. با این وضع تخصیص اعتبارات حداقل ۳۰ سال طول می‌کشد که بتوانیم آب شرب مردم روستاها را تأمین کنیم و از توزیع آب از طریق تانکر رهایی یابیم.

وی با اشاره به مشکلات عشایر افزود: عشایر از دیرباز نماد ایمان،‌ استقامت، میهن‌پرستی و شجاعت بوده‌اند و در تنگناهای کشور بدون توقع و با اخلاص نیت همیشه در مقابل مشکلات ایستاده‌ و با دشمنان این سرزمین جنگیده‌اند اما گویا نجابت آنان نگذاشته است که عمق مشکلاتشان را ببینیم.

افضلی در پایان با اشاره به دیگر مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/

نظر شما