شناسهٔ خبر: 30066023 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ایلام| اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون از خودگذشتگی شهیدان در میدان نبرد است

R7718/P1494/S6,52/CT11

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه استقبال بی نظیر مردم ایلام از پیکر شهدای دوران دفاع مقدس ستودنی است گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون از خودگذشتگی شهدای دفاع مقدس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سردار سید صادق حسینی شامگاه سه‌شنبه در مراسم میهمانی پیکر مطهر شهدا در مصلی امام خمینی(ره) ایلام اظهار داشت:  استقبال بی نظیر مردم ایلام از پیکرشهدای دوران دفاع مقدس ستودنی است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: شهدایی که در حضورشان هستیم، سه دهه است که در غربت و دوری از وطن بوده‌اند و امروز قدم به خاک جمهوری اسلامی گذاشته و امشب میهمان ما هستند تا با آنان پیمان ببنیدیم که تاخون در بدن داریم نگذاریم خون به ناحق ریخته آنان به فراموشی سپرده شود.

حسینی، شور، شوق و شعف بسیار مشتاقانه مردم ایلام در استقبال از پیکر مطهر شهدا را اعتقاد مردم ایلام به ادامه راه آنان دانست و خاطر‌نشان کرد: ثمره  این استقبال در اقتدار و عظمت کشور و ملت تاثیر گذار و فرزندان ملت در لباس خدمت در نیروهای مسلح عزمشان را چندبرابر در برابر این همه محبت مردمی در دفاع از کیان اسلام می‌کنند.

وی قدرت نظامی ایران در منطقه و جهان را با تکیه بر عزم مردم ایران دانست و افزود: امروز اگر اقتدار دفاعی ما ایادی استکبار را  به وحشت انداخته است چیزی نیست جز اراده نیروهای مسلح و پشتیبانی مردم و اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر شهدایی که رفتند تا ما «می‌توانیم» را برجهان به نمایش بگذاریم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: امروز حضور مردم ولایتمدار ایلام  در تشییع این شهدا نشان داد که فرهنگ شهامت و شجاعت  و شهادت با مردم ایران عجین شده است.

انتهای پیام/ ع

نظر شما