شناسهٔ خبر: 30065979 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

رحمانی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران- کرج/ برخی محورها مسدود هستند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مسدود بودن برخی از محورهای کشور به‌دلیل یخ‌زدگی و نبود ایمنی کافی خبر داد.

صاحب‌خبر -

نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران- کرج محدوده گرمدره و آزادراه کرج- قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس سنگین است؛ از طرفی بار ترافیکی در محور شهریار- تهران و پاکدشت- تهران پرحجم است و در دیگر جاده‌های کشور مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد.

وی درباره مداخلات جوی نیز گفت: هم‌اکنون بارش برف را در برخی از محورهای استان خراسان رضوی و خراسان شمالی شاهد هستیم و از طرفی بارش باران نیز در برخی از محورهای استان گیلان، مازندران، گلستان و اردبیل وجود دارد لذا در محورهای یاد شده لغزندگی گزارش شده است. رانندگان باید فاصله طولی را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه به حرکت خود ادامه دهند؛ همچنین مه‌گرفتگی در برخی از محورهای استان خوزستان و محور اسالم به خلخال در استان اردبیل وجود دارد لذا در این محورها نیز کاهش دید وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه داشتن زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی از الزامات رانندگی در محورهای کوهستانی است تصریح کرد: هم‌اکنون محور شمشک- دیزین در استان تهران به‌دلیل یخ‌زدگی و ناایمن بودن، پونل- خلخال در استان گیلان به‌دلیل ریزش کوه و ناایمن بودن و محدوده گنجنامه در استان همدان به‌دلیل کولاک و یخ‌زدگی مسدود است.

رحمانی در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور با شماره تلفن 88255555 تماس بگیرند.

انتهای پیام/4110/

نظر شما