شناسهٔ خبر: 30065815 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین انتظامی مازندران:

۶۱ واحد صنفی متخلف در تنکابن پلمب شد

تنکابن - جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۵۲ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق و مسروقه طی ۲۴ ساعت گذشته با اجرای طرح ظفر ۱۳ در تنکابن خبر داد و گفت: ۶۱ واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی در حاشیه نمایشگاه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی (ظفر ۱۳) در شهرستان تنکابن، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و برخورد با هنجارشکنان و مجرمان در سطح این شهرستان اعلام کرد.

وی با اشاره به اهداف این طرح در شهرستان تنکابن، گفت: از جمله اهداف طرح عملیاتی ظفر ۱۳، ارتقاء نظم و امنیت عمومی، انضباط بخشی ترافیکی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، برخورد با اراذل و اوباش، خرده فروشان موادمخدر و سارقان برشمرد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کشف ۵۲ میلیارد و ۷۱۶ میلیون ریالی اموال مسروقه و انواع کالای قاچاق در این طرح، گفت : کشف ۴۱ تن برنج خارجی قاچاق، ۴ تن چوب آلات جنگلی قاچاق، ۶ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق،۲۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از جمله کشفیات کالای قاچاق در این طرح بوده است.

سرهنگ مفخمی همچنین از کشف ۳ میلیارد ریال اموال مسروقه و۱۵ کیلوگرم انواع موادمخدر در این طرح خبر داد و افزود: ۷۰ متهم به سرقت، خرده فروش و قاچاقچی موادمخدر، اراذل و اوباش در این طرح شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اعمال قانون و برخورد با وسایل نقلیه متخلف در سطح معابر عمومی و خیابان های درون شهری و برون شهری از اعمال قانون ۵ هزار و ۲۳۷ فقره تخلف خبر داد و افزود: بیش از ۱۴۷ دستگاه انواع موتورسیکلت و خودروی متخلف نیز در این طرح توقیف شدند.

سرهنگ مفخمی همچنین به پلمب بیش از ۶۱ واحد صنفی متخلف در این طرح اشاره کرد و افزود: بی شک رعایت قوانین و مقررات از سوی شهروندان و هم استانی های عزیز مازندرانی، نقش موثری در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه دارد.

"سید امیر حسینی جو "فرماندار شهرستان تنکابن نیز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان، ضمن قدردانی از تلاش و زحمات فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان و شهرستان در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، گفت: بی شک یکی از مهمترین خواسته های مردم و حاکمیت، برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه است.

"احسان وحیدی" دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تنکابن نیز اجرای طرح عملیاتی ظفر از سوی فرماندهی انتظامی استان را نشان دهنده اقتدار و آمادگی عملیاتی نیروی انتظامی در مقابله با جرایم و ناامنی در جامعه دانست.

نظر شما