شناسهٔ خبر: 30063793 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ دسته اول والیبال نوجوانان کشور؛

کوردبال مهاباد از صعود به مرحله بعدی بازماند

مهاباد- ایرنا- تیم والیبال کوردبال مهاباد در ادامه رقابت های لیگ دسته اول نوجوانان باشگاه های کشور متحمل چهارمین شکست خود شد و از صعود به مرحله بعد این رقابت ها بازماند.

صاحب‌خبر -

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: رقابت های لیگ دسته اول والیبال نوجوانان باشگاه های کشور به میزبانی قزوین و در سالن ورزشی بعثت این شهرستان در حال برگزاری است.
قرنی مصطفی پور ادامه داد: تیم کوردبال در گروه سوم این مسابقات با تیم های شهرداری قزوین، سپاهان اصفهان، کاشی کاژه کرمانشاه و راهیاب ملل مریوان هم گروه بود که با چهار شکست پیاپی و تنها با یک امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در این بازی ها تیم کوردبال که به علت عدم ارایه به موقع مدارک بازیکنان تیم به اولین بازی خود مقابل سپاهان اصفهان نرسیده بود، در سایر دیدارهای خود مقابل تیم کاشی کاژه کرمانشاه، شهرداری قزوین و راه یاب ملل مریوان به ترتیب با نتایج سه بر یک، سه بر صفر و سه بر 2 مغلوب شد.
رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: در این گروه تیم های والیبال شهرداری قزوین و کاشی کاژه کرمانشاه با کسب عناوین اول و دوم گروه راهی مرحله بعدی این رقابت ها شدند.
به گزارش ایرنا، رقابت های لیگ دسته یک والیبال نوجوانان کشور با حضور 20 تیم در چهار گروه پنج تیمی به صورت متمرکز برگزار می شود.
مهاباد دارای 45 هیات ورزشی در رشته های مختلف و 70 باشگاه خصوصی و 20 باشگاه دولتی فعال است.
9903/6185/3072

نظر شما