شناسهٔ خبر: 30063368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

فیلم مستند «دل سپرده» رونمایی شد

فیلم مستند روایی «دل سپرده» همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س) در تبریز رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، فیلم مستند دل سپرده به تهیه‌کنندگی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی و به کارگردانی حجت رنجبری،  با حضور نماینده ولی فقیه در استان و خانواده شهدا رونمایی شد.

در این همایش، سردار عباسقلی‌زاده جانشین سپاه عاشورا با بیان اینکه نیروهای نظامی ایران یکی از قدرتمندترین نیروهای نظامی جهان به‌شمار می‌رود، اظهار کرد: عزت، اقتدار و اعتبار ایران را مدیون شهدا، رزمندگان و بسجیان کشور هستیم.

وی پیروزی نیروهای مقاومت در برابر داعش را اراده خداوند و رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: همچنین خون شهدا، مردم شهیدپرور و خانواده‌های شهدا از عوامل پیروزی مقاومت هستند.

سردار عباسقلی‌زاده با اشاره به دشمنی عربستان سعودی با شیعیان جهان تصریح کرد: فتنه افکنی عربستان در یمن، سوریه و عراق بر کسی پوشیده نیست که خوشبختانه با تدابیر رهبری، مسئله داعش را در منطقه خاتمه دادیم.

در ادامه این همایش، محمدحسین بلاغی، رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی اظهارکرد: شهدا تربیت یافته پدران و مادرانی هستند که به روحیه شهادت، ایثار و مقاومت آشنا هستند و به این روحیه افتخار می کنند.

وی با اشاره به زندگی شهید محمدرضا فخیمی اذعان کرد: وی در دوران زندگانی خود خادم واقعی امام حسین (ع) بوده و با اینکه در رشته پزشکی قبول شده بود اما به دانشکده نظامی امام حسین (ع) وارد می شود.

بلاغی در ادامه با اشاره به اقدامات حوزه هنری اظهار کرد: حوزه هنری استان در کنار سایر نهادهای فرهنگی و ارزشی، مراسمات مختلفی از جمله شب‌های خاطره، نشر کتب تاریخ شفاهی دفاع مقدس، ساخت مستندهای زندگی شهدای مدافع حرم حامد جوانی و فخیمی و سایر فعالیت ها مشغول است.

46

نظر شما