شناسهٔ خبر: 30061629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیر حوزه علمیه استان ایلام:

اتاق فکر مشتر حوزه و دانشگاه تشکیل شود/ لزوم برپایی کرسی های آزاداندیشی مشترک

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به این که حوزه و دانشگاه نیاز به اتاق فکر مشترک دارند و این موضوع باید با جدیت پیگیری شود، گفت: باید جلسات بین حوزه و دانشگاه مداوم باشد و نباید به این جلسات سالیانه منحصر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در مراسم بزرگذاشت وحدت حوزه و دانشگاه که در دانشگاه ایلام برگزار شد، گفت: حوزه و دانشگاه به عنوان دو نهاد علمی مقدس مکمل هم هستند و هدف آنها تربیت جوانان انقلابی برای آینده انقلاب و کشور است.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به این که حوزه و دانشگاه نیاز به اتاق فکر مشترک دارند و این موضوع باید با جدیت پیگیری شود، افزود: باید جلسات بین حوزه و دانشگاه مداوم باشد و نباید به این جلسات سالیانه منحصر شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با بیان این که حوزه و دانشگاه باید از ظرفیت های یکدیگر بهرمند شوند، بر لزوم برگزاری در کرسی های آزد اندیشی مشترک تاکید کرد و گفت: باید در کنار علم رشد دینی داشته باشیم تا وحدت حوزه و دانشگاه تقویت شود.

لزوم افزایش ارتباط بین حوزویان و دانشجویان

حجت الاسلام غلامرضا غیاثی، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه ایلام نیز در این نشست گفت: برای رفع نیاز های جامعه، حوزه و دانشگاه باید همانند ریل قطار در کنار هم و به دنبال هدف مشترک توحیدی باشند.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه ایلام افزود: فلسفه تشکیل دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ایفای نقش حوزویان در دانشگاه و برقراری ارتباط با دانشجویان است که باید برای رسید به اهداف، جهادی عمل کرد و این رسالت به نحوه احسن انجام شود.

انتهای پیام

نظر شما