شناسهٔ خبر: 30061516 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حمله هکرهای روس و سعودی به توییتر تا قدرت ترسناک هوش مصنوعی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

یکی از تصمیم های عجیب و قابل تامل هیوندای سانتافه طی سال جاری میلادی برنامه ریزی برای ارائه هیوندای سانتافه دیزلی به بازار ایالات متحده بود. گرچه این برنامه ریزی با توجه به مواضع ضد زیست محیطی رئیس جمهور ایالات متحده؛ دونالد ترامپ قابل توجیه است. اما در شرایطی که همه کشورها به دنبال کاهش مصرف سوخت های فسیلی هستند اقدام هیوندای سانتافه در نوع خود جالب توجه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل برنامه ریزی کرده که  1 میلیارد دلار را برای ساخت یک پردیس عظیم  و جدید در نیویورک هزینه کند. این خبر در شرایطی منتشر شده که اپل نیز اخیرا اعلام کرد که در تلاش است یک پردیس 1 میلیارد دلاری در آستین بسازد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یکی از کارمندان بازنشسته «سافت بانک» نوعی روبات مهربان و جالب طراحی کرده است که اساسا طراحی شده تا انسان ها را دوست داشته باشد و البته از سوی انسان ها دوست داشته شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک مهندس جوان و خلاق سابق ناسا با ثبت ویدئویی جالب موفق شد بیش از 4 میلیون بازدید کننده را در یوتیوب به سمت خود جذب کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

قدرت هوش مصنوعی لحظه به لحظه در حال افزایش است و این قدرت گاهی ترسناک به نظر می رسد. یکی از جدیدترین نمونه های قدرت هوش مصنوعی را می توان به واسطه تصاویر درک کرد که توسط هوش مصنوعی طراحی شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیسبوک در خصوص پخش اطلاعات نادرست و حساب های جعلی در سال 2018 بارها مورد انتقاد قرار گرفته است. اما به نظر می رسد این شرکت برای تغییر رویکرد خود برنامه ریزی کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

توییتر به طور رسمی تایید کرد که یک فرم پشتیبانی جعلی با آدرسIP غیر رسمی اطلاعات کاربران به مراکزی در چین و عربستان سعودی انتقال می داده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

توییتر برنامه ریزی کرده تا شیوه جستجو را برای کاربران ساده تر کند. این به این معناست که وقتی کاربران قصد دارند دو یا چند توییت را همزمان مشاهده و دنبال کنند محدودیت خاصی نداشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما