شناسهٔ خبر: 30061413 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

دانشجویان خواستار شدند؛

دلایل عدم حمایت محیط‌زیست قم از کالای ایرانی چیست

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم با ارسال نامه به مدیرکل محیط‌زیست این استان خواستار ارائه توضیح در اجرا نکردن مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جامعه اسلامی دانشجویان و انجمن علمی اقتصاد و کانون اقتصاد مقاومتی دانشگاه قم با ارسال نامه‌ای به مدیرکل محیط‌زیست این استان خواستار ارائه توضیح در باره اجرا نکردن مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در حمایت از کالای ایرانی شدند.

در متن این نامه آمده است: بر اساس مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قم به ریاست استاندار، اداره‌کل محیط زیست این استان موظف شده بود تا یک تابلوی تبلیغاتی خود را که بدون استفاده بود را به مدت یک‌سال در خدمت حمایت از کالای ایرانی قرار دهد.

در ادامه این نامه اشاره شده است: این تابلو تبلیغاتی که در مسیر آزادراه قم به تهران قرار داشت، مدتی در اختیار پیام‌رسان داخلی ایتا بود که اداره‌کل محیط زیست این استان اقدام به جمع‌آوری تابلو کرده‌ است!

این تشکل‌های دانشجویی با ناشایست خواندن اقدام اداره‌کل محیط زیست قم که در تضاد با مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است خواستار اصلاح رویه و پاسخگویی مسئولین مربوطه شدند.

دیر بخشی از این نامه نیز بیان شده است: اقدام انجام شده برای ما دانشجویان طرح سوال می‌کند که چرا وقتی علم حمایت از کالای ایرانی بلند می‌شود سنگ‌اندازی‌ها، کم‌بینی‌ها و انواع تبصره‌ها از پستوهای ادارات سربرمی‌آورند؟

انتهای پیام/ ۴۱۱۵

نظر شما