شناسهٔ خبر: 30061204 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف بیش از یک و نیم تن مواد مخدر در میناب

بندر عباس - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب میناب از کشف بیش از یک و نیم تن مواد مخدر و 7 هزار لیتر فراورده های نفتی قاچاق توسط سربازان گمنام امام زمان ( عج ) در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، علی گرمه ای شامگاه سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در راستای مقابله با پدیده قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از اقدام های دقیق اطلاعاتی ، محل نگهداری سوخت قاچاق را دریکی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان شناسایی کردند.
وی افزود: به دستور مقام قضایی با تشکیل چند اکیپ عملیاتی و اعزام نیروها به محل، ضمن پاکسازی منطقه مورد نظر 7 هزار لیتر فرآورده‌ نفتی قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.
این مقام قضایی همچنین یادآورشد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در بازرسی از محل انباش سوخت قاچاق ، 1540 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک ، 5 دستگاه خودروی نیسان بدون پلاک و مجهز به مخازن انتقال سوخت، 29 عدد مخزن غیرمجاز و 8 دستگاه موتور مکنده کشف کردند.
گرمه ای خاطرنشان کرد: سوخت‌های کشف شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این شهرستان انتقال یافته و پس از تشکیل پرونده ،رسیدگی به موضوع در دادسرای عمومی و انقلاب میناب ادامه دارد.
7194/6048

نظر شما