شناسهٔ خبر: 30060312 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

رئيس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

لزوم توجه به نظرات تشكل های صنفی برای حل مشكل رانندگان/ نبود تناسب عرضه و تقاضا در بخش حمل و نقل

لاریجانی گفت: يكی از چالش های بخش حمل و نقل نبود تناسب عرضه و تقاضا در بخش جاده ای است كه اين امر رانندگان را نگران كرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاريجانی در مراسم گراميداشت هفته حمل ونقل تصریح کرد: تشكل های صنفی رانندگان در ماه های گذشته مشكلات اين بخش را مطرح کردند که این موارد بررسی شد و می دانيم مشكلات اين بخش متعدد است.

وی افزود: بخشی از توسعه كشور بر عهده سيستم حمل و نقل كشور است و كار شما بسيار دشوار است.

رئيس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در كشور ما هم بار اصلی بر دوش اين بخش است و از كارگاه های كوچك تا بنگاه های بزرگ با حمل و نقل ارتباط دارند و اگر خللی در این بخش به وجود بيايد، مردم با مشكل مواجه می شوند.

لاريجانی اظهار كرد: تعداد رانندگان كاميون و اتوبوس نشان دهنده حجم بالای كار اين سازمان است و اشكالاتی در اين حوزه در كار است و از وزير راه می خواهيم در تصميمات خود از نظرات اين تشكل های صنفی استفاده كند و در كشور ما اين موضوع هنوز به طور كامل نهادينه نشده تا از تشكلات استفاده شود كه اين اشكال در آيين نامه رفع شده است.

وی توضیح داد: باید در كنار نماينده دولت، نماينده صنف هم دعوت شود تا نمايندگان حرفهای  تشكلات را بشنوند و بعد نظردهند و با دركنار قرار گرفتن اين دو نظر، مشكلات  حل می شود.

وی با بیان اینکه از وزير می خواهيم از نظر تشكلات در تصميم گيری ها استفاده کند و توصيه می كنم اين كار را دنبال كنيد تا زودتر مشكلات بخش حمل و نقل مرتفع شود، گفت:يكی از چالش های بخش حمل و نقل، نبود تناسب عرضه و تقاضا در بخش جاده ای است كه اين امر رانندگان را نگران كرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما