شناسهٔ خبر: 30060206 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حوزه و دانشگاه دو بال پرواز یک جامعه به شمار می روند

امام جمعه تکاب گفت:وحدت حوزه و دانشگاه برای پیشرفت و تکامل جامعه لازم و ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی،حجت الاسلام برادری امام جمعه تکاب در مراسم  گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه با اشاره به  شهادت آیت الله مفتح، گفت: دین و علم بدون یکدیگر کامل نیستند و این شخصیت بزرگوار با ایجاد وحدت بین حوزه و دانشگاه، دو قطب علمی کشور را به هم پیوند داد.

وی ادامه داد:در نظام مقدس جمهوری اسلامی، حوزه و دانشگاه دو بال پرواز یک کشور به شمار می روند و هر دو باید در کنار هم برای پیشرفت و تکامل جامعه تلاش کنند.

حجت الاسلام برادری با اشاره به اهمیت برگزاری چنین مراسماتی گفت:این گونه مراسمات باعث نزدیک شدن دل ها به هم شده و انسجام و یکدلی را افزایش می دهد و شایسته است اساتید حوزه و دانشگاه،به صورت ماهانه نشست های مشورتی جهت بحث در موارد مختلف و تبادل تجربیات داشته باشند.

امام جمعه تکاب گفت:دانشجویان و طلاب در خصوص مسائل شهرستان نیز بی تفاوت نباشند و برای بیان مطالبات به حق مردم و رساندن صدای آنان به گوش مسئولین تلاش مضاعف داشته باشند.

حجت الاسلام برادری ادامه داد: اگر اقشار تاثیر گذار به وظایف خود به خوبی عمل کنند،این رویه تاثیر خود را خواهد گذاشت و تکاب را از بی مهری ها و کم مهری های مسئولین استانی رها خواهند کرد.

وی با اشاره اینکه نقد سازنده همواره تاثیر گذار هستند ،افزود:بیان نقدها و سوالات به حق، باید با رعایت اخلاق و ادب باشد تا موثر واقع شود.




نظر شما