شناسهٔ خبر: 30059922 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تکمیل طرح‌های عمرانی ورزشی به سرعت در دستور کار است

سلطانی‌فر: سرعت اجرای پروژه‌ها بهتر از گذشته شده اما منابع ما محدود است

وزیر ورزش و جوانان گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام و تمرکز بر روی پروژه های بالای 50 و 70 درصد پیشرفت برای بهره برداری سریع در دستور کار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی فر که در کمیسیون عمران مجلس برای پاسخگویی به نمایندگان در خصوص عملکرد 8 ماهه اول امسال حضور داشت، در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به منابع موجود و محدودیت هایی که وجود دارد اقدامات خوبی طی 5 سال گذشته و 8 ماهه اول امسال انجام شده است.

وی ادامه داد: پروژه هایی که از 10- 12 سال گذشته به جا مانده بود مثل پروژه بزرگ ورزشگاه 75 هزار نفری نقش جهان و ورزشگاه  50 هزار نفری پارس شیراز را به بهره برداری رساندیم.

سلطانی فر افزود: ورزشگاه 15 هزار نفری نیمه کاره ارومیه و زنجان را در دستور کار داریم که امیدواریم تا چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه تعدادی ورزشگاه 5 هزار نفری و 10 سالن شش هزار نفری در 10 شهر بزرگ داریم ، گفت: قدمت اجرای برخی از این سالن ها به 14 - 15 سال می رسد و ما برنامه ریزی هایی داریم با همه محدودیت ها در دولت دوازدهم آنها را به بهره برداری برسانیم.

سلطانی‌فر افزود: سه پیست دوچرخه سواری داشتیم که یکی از آنها هفته گذشته در کرمان افتتاح شد و دو پیست در رشت و ساری باقی مانده است که تا پایان سال 98 به اتمام می رسد.

وزیر ورزش افزود: سه سالن سرپوشیده بزرگ دو و میدانی در خرم آباد، اردبیل و یزد داریم که تا پایان دولت تمام می شود.

وی با بیان اینکه از سال 92 تا الآن 1300 پروژه را به بهره برداری رسانده ایم، تصریح کرد: سرعت اجرای پروژه ها بهتر از گذشته شده اما منابع ما محدود است.

سلطانی فر عنوان کرد: از ابتدای برنامه ششم توانستیم سهمی معادل 27 صدم درصد را از مالیات بر ارزش افزوده برای اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی، کمک به ورزش آموزش و پرورش، ورزش همگانی و ازدواج جوانان داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما