شناسهٔ خبر: 30059120 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پشتوانه سازی برای تیم ملی بزرگسالان هدف اصلی تیم‌های ملی پایه وزنه برداری است

کاظمی نژاد: فهرست نهایی مسابقات جهانی در اواسط بهمن ماه مشخص می‌شود

مدیر فنی تی‌مهای ملی نوجوانان و جوانان وزنه برداری گفت: با پشتوانه سازی در رده سنی جوانان، سعی داریم شاکله اصلی تیم بزرگسالان در آینده از این نفرات تشکیل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ محمدرضا کاظمی نژاد در خصوص اردوهای تیم ملی جوانان اظهار داشت: مرحله اول اردوی آماده سازی جهت شرکت در رقابتهای جهانی سال 2019 جوانان به میزبانی فیجی، با حضور منتخبان مسابقات کشوری در اردبیل و لیگ، از 17 آذر ماه با حضور نفرات گروه اول آغاز شد. این 15 وزنه بردار گروه نخست روز گذشته پس از برگزاری رکوردگیری نهایی محک خوردند.

وی در ادامه گفت: نفرات گروه دوم مرحله اول اردوهای تیم ملی جوانان نیز از فردا (چهارشنبه 29 آذرماه) تمرینات خود را زیر نظر شاهو جوانمردی و محسن سلطانی و با نظارت بنده به عنوان مدیران تیمهای ملی پایه آغاز می کنند.

کاظمی نژاد در خصوص نهایی شدن ترکیب اصلی تیم ملی جوانان نیز تصریح کرد: در اواسط بهمن ماه ترکیب اصلی ۱۵ نفره برای حضور در مسابقات جهانی جوانان فیجی به منظور دفاع از عنوان قهرمانی و به دست آوردن جایگاه نخست جهان، مشخص می شود. البته، اردوهای ملی پوشان بعد از رقابتهای جهانی، برای حضور در مسابقات جوانان آسیا در کره شمالی ادامه خواهد داشت. 

مدیر فنی تیمهای پایه وزنه برداری کشورمان در خصوص نفرات بیرون از اردو هم تاکید کرد: بعضی نفرات که به هر دلیل در لیگ و قهرمانی کشور غایب بودند و مدعی پوشیدن تیم ملی جوانان هستند، می تواند در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور به میزبانی امیدیه با رکوردهای در حد نفرات برتر، به اردو دعوت شوند. 

وی ادامه داد: برنامه ریزی فدراسیون وزنه برداری برای تیم ملی جوانان، افزایش رکورد و در اوج نگه داشتن نفرات قدیمی همچون علی داودی و حسین سلطانی است. نفرات جدیدی هم که به اردو دعوت می شوند، با پشتوانه سازی در این رده سنی بتوانند شاکله اصلی تیم ملی بزرگسالان را در آینده تشکیل دهند. 

کاظمی نژاد خاطر نشان ساخت: از تمام هیئت های وزنه براری استان ها و شهرستان ها برای ساختن و پرورش چنین وزنه بردارانی تشکر می کنیم.

انتهای پیام/ک

نظر شما