شناسهٔ خبر: 30058919 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رژیم صهیونیستی ادعاهای خود علیه ایران را تکرار کرد

تهران- ایرنا- رئیس رژیم صهیونیستی روز سه شنبه در دیدار با رئیس جمهوری مولداوی بار دیگر مدعی شد که برنامه هسته ای ایران تهدیدی برای امنیت سراسر جهان محسوب می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، 'روون ریولین' با 'ایگور دودون' رئیس جمهوری مولداوی که به سرزمین های اشغالی سفر کرده است، دیدار و گفت و گو کرد.
وی در این دیدار همچون سایر مقامات رژیم اشغالگر قدس، به تلاش های خود برای 'ایرانی هراسی' این رژیم ادامه داد.
ریولین گفت: ایران برای ما تهدیدی فزاینده است که با آن روبه رو هستیم. ما نباید اجازه دهیم که تهران، ثبات و امنیت منطقه را بر هم بزند.
ادعاهای بی اساس رییس رژیم صهیونیستی درخصوص برنامه های صلح آمیز هسته ای ایران در حالی است که 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر این رژیم روز دوشنبه با تهدید کشورهای منطقه و جهان، گفت که اسرائیل موشک هایی دارد که می تواند به هر هدفی در خاورمیانه برسد.
نتانیاهو در بازدید از 'صنایع هوا و فضای اسرائیل' گفت که آنها موشک های تهاجمی تولید می کنند که می توانند به هر جایی در منطقه و هر هدفی برسد.
تهدید موشکی نخست وزیر رژیم صهیونیستی درحالی مطرح می شود که بارها اتهامات بی اساسی را درباره فعالیت های صلح آمیز هسته ای و دفاعی ایران مطرح کرده است .
وی پس از خروج آمریکا از توافق هسته ای برجام، تلاش کرد که کشورهای دیگر طرف برجام را متقاعد به خروج از آن کند.
بر اساس برخی گزارش ها، رژیم صهیونیستی 80 تا 300 کلاهک هسته ای دارد و همیشه از پیوستن به 'سازمان منع گسترش تسلیحات هسته ای' خودداری کرده است.
شبس**اروپام**9041**1613

نظر شما