شناسهٔ خبر: 30058791 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در پی آتش سوزی یک مدرسه؛

نماینده وزیر بهداشت بربالین دانش آموزان زاهدانی حضور یافت

زاهدان- ایرنا- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: دکتر قدیمی معاون حوزه اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان به نمایندگی از سوی وزیر امشب/سه شنبه شب/ با سفر به زاهدان بر بالین دانش آموزان حادثه دیده آتش سوزی مدرسه دخترانه این شهر حضور یافت.

صاحب‌خبر -

دکتر محمد هادی عباسی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دکتر قدیمی فوق تخصص جراحی پلاستیک است و به نمایندگی از وزیر بهداشت و درمان در پی بروز این حادثه دلخراش به زاهدان اعزام شده است.
وی ادامه داد: تاکنون 2 نفر از مصدومان حادثه آتش سوزی دبستان دخترانه غیر دولتی زاهدان براثر شدن جراحات وارده جان خود را از دست داده اند.
مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اضافه کرد: همکاران ما با جدیت برای حفظ حیات و سلامت 2 مصدوم باقیمانده این حادثه تلاش می کنند.
وی تاکید کرد: بخش سوختگی کوثر بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) زاهدان از پیشرفته ترین و مجهزترین بخش های سوختگی کشور است که پزشکان متخصص و فوق تخصص در کنار مادر پرستاری با تجربه در خدمت مصدومان این سانحه و دیگر حوادث مشابه هستند.
به گزارش ایرنا، دبستان و پیش دبستانی غیردولتی اسوه حسنه زاهدان صبح امروز دچار حریق شد که در این حادثه چهار دانش آموز با شدت سوختگی بالا در بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) زاهدان بستری شدند اما 2 نفر آنان جان خود را از دست داده و حال 2 نفر دیگر نیز وخیم گزارش شده است.
در پی وقوع این حادثه مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان استعفا کرد.
7316 **6081

نظر شما