شناسهٔ خبر: 30058696 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

معصوم‌بیگی خبر داد؛

کشف یک‌تن مواد افیونی و 60 میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک تن و 100کیلوگرم تریاک و 60 میلیارد ریال انواع کالاهای خارجی قاچاق در عملیات مرصاد 21 در سطح استان اصفهان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، مهدی معصوم‌بیگی در خصوص اجرای عملیات مرصاد 21 در استان اصفهان گفت: این عملیات از سلسله عملیات‌هایی است که در قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هدف کشف مواد مخدر، کالای قاچاق و اموال مسروقه طراحی و عملیاتی شده که دستاوردهای بسیار خوبی نیز به همراه داشته است.

وی، ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه در این عملیات را 60 میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: این کالاها شامل پوشاک، پارچه، پتو، چای، برنج، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالای دخانی، دوچرخه، موتورسیکلت و خودرو بوده است؛ همچنین در حوزه مواد مخدر که از آن به‌عنوان ابرآسیب جامعه یاد می‌شود، مأموران پلیس اصفهان موفق به کشف یک تن و 100 کیلوگرم تریاک شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به توفیقات پلیس اصفهان در کشف مواد افیونی در سال جاری، بیان کرد: طی این مدت 26 تن انواع مواد مخدر کشف شد که این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 22 درصد افزایش داشته است.

معصوم‌بیگی با بیان این‌که طی این مدت 107 باند قاچاق مواد مخدر منهدم شده است، ادامه داد: همچنین یک‌هزار و 700 طرح پاکسازی در کانون‌های جرم و نقاط آلوده استان اصفهان انجام شده است که با رضایتمندی مردم همراه بود لذا از همکاری مردم و دیگر دستگاه‌ها نیز تشکر می‌کنیم.

وی از کشف 10 میلیارد ریال اموال مسروقه توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در عملیات مرصاد 21 خبر داد و گفت: این اموال شامل گوشی تلفن همراه، لب تاپ و طلاجات به سرقت رفته از منازل است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به انهدام باند 3 نفره سرقت از یک مغازه فروش لوازم پزشکی در اصفهان اشاره و بیان کرد: از مخفیگاه این باند انواع لوازم و تجهیزات پزشکی مسروقه به ارزش 8 میلیارد ریال نیز کشف شده است.

معصوم‌بیگی به حضور استاندار اصفهان در اولین روزهای کاری خود در مجموعه پلیس استان اشاره کرد و گفت: در این مراسم، عباس رضایی از زحمات کارکنان نیروی انتظامی تقدیر کرد که این مهم نشان دهند نگاه و توجه ویژه و خاص استاندار اصفهان به مجموعه پلیس است.

وی تأمین امنیت جامعه را مهمترین دغدغه پلیس دانست و با تقدیر و تشکر از نگاه حمایتی استاندار جدید نسبت به موضوع نظم و امنیت استان اصفهان گفت: مجموعه پلیس اصفهان با همکاری مردم، دستگاه‌ها و حمایت دستگاه قضائی مصمم به برخورد قاطعانه با مجرمان و قانون شکنان است و قطعاً با این انسجام و همدلی که در استان وجود دارد هیچ مجرمی در امان نخواهد بود.

انتهای پیام/4110/

نظر شما