شناسهٔ خبر: 30058318 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بسته اخبار اجتماعی ایسنا در روز سه‌شنبه

"ذرت دامی" در دو برند معروف اسنک پف کرده/ ورود دوچرخه‌های هوشمند به خیابان‌های پایتخت

71432

«انهدام باند "گرگ‌های وحشی" در حافظ، پاسخ شریعتمداری درباره زمان معرفی مدیرعامل تامین اجتماعی و بهزیستی، حناچی با "تاکسی" به محل کار رفت، "ذرت دامی" در دو برند معروف اسنک پف کرده و اخطار سازمان غذا و دارو، ورود دوچرخه‌های هوشمند به خیابان‌های پایتخت و هوای تهران به لطف باران پاک شد» از مهم‌ترین خبرهای اداره اجتماعی ایسنا در روز سه‌شنبه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در ادامه به برخی از مهم‌ترین اخبار اجتماعی ایسنا اشاره شده که با کلیک روی تیتر هر یک از آنها، متن کامل خبر در دسترس خواهد بود:

انهدام باند "گرگ‌های وحشی" در حافظ

سرهنگ ارسلان قاسم زاده، رییس کلانتری ۱۲۹ جامی تهران از انهدام باند سارقان معروف به «گرگ های وحشی» خبرداد.

هوای تهران به لطف باران پاک شد + نقشه کیفیت هوا

حسین شهبازی، مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به اینکه هوای تهران در حال حاضر در شرایط پاک است، گفت: انتظار می‌رود وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران تا فردا (۲۸ آذر) در شرایط سالم قرار داشته باشد.

شهردار تهران: دریافت رشوه در شهرداری را به ۱۳۷ اطلاع دهید

پیروز حناچی، شهردار تهران از شهروندان خواست که دریافت رشوه در شهرداری تهران را به سامانه ۱۳۷ اطلاع داده و مطمئن باشند که شهرداری با آنها برخورد خواهد کرد.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از آخر هفته

احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی روند فعالیت سامانه بارشی فعال در کشور از ورود سامانه بارشی جدید کشور در روز پنج‌شنبه (۲۹ آذرماه) خبر داد.

توزیع ۴ نوبت سرانه در مدارس/ابلاغ آیین نامه ساماندهی املاک مازاد آموزش و پرورش

علی الهیار ترکمن، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به توزیع چهار نوبت سرانه مدارس تا کنون گفت: مراحل بعدی توزیع سرانه نیز همزمان با تخصیص‌های بودجه صورت می‌گیرد. بودجه سرانه سال تحصیلی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان است.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی خبر داد

طراحی دوره "تحکیم سواد" ویژه نوسوادان

علی باقرزاده، رئیس سازمان نهضت سواد آموزی با بیان اینکه عدم کاربرد مطالب آموخته شده در افراد نوسواد موجب بازگشت به بی‌سوادی می شود، از طراحی دوره آموزشی "تحکیم سواد" خبر داد.

به گفته وی فضای بصری شهرها پر از تابلو نوشته‌ها و اطلاعات نوشتاری است که اطلاعات فرد نوسواد را تحکیم و تثبیت می‌کند درحالیکه افراد نوسواد روستاها، ۵۰ درصد از آموخته‌ها را فراموش می‌کنند و به نقطه اول باز می‌گردند.

پاسخ شریعتمداری درباره زمان معرفی مدیر عامل تامین اجتماعی و بهزیستی

محمد شریعتمداری، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی درباره زمان معرفی مدیرعامل جدید تامین اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور توضیحاتی ارائه کرد.

شریعتمداری درباره تکلیف مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی نیز بدون نام بردن از گزینه‌ها، گفت: برای سازمان تامین اجتماعی یکی دو نفر که تجربه کار دارند در اولویت هستند. تا دیشب و حتی امروز صبح نیز مذاکراتی در حال انجام است.

«وام ازدواج» ۱۵ میلیونی چه گرهی از مشکلات جوانان باز می‌کند؟

زمانی که وام ۱۰ میلیونی ازدواج به ۱۵ میلیون تومان افزایش یافت، کورسوی امیدی در دل جوانان جان گرفت تا شاید گرهی از مشکلاتشان برای تشکیل خانواده باز شود، اما شرایط اقتصای در ۹ ماه اخیر نوسانات زیادی داشت و در عمل نشان داد افزایش مبلغ وام آنقدرها هم گره‌گشا نبوده است.

در چهارمین "سه‌شنبه بدون خودرو"

حناچی با "تاکسی" به محل کار رفت

در چهارمین "سه شنبه بدون خودرو" شهردار تهران تاکسی را برای حضور در برنامه های خبری و محل کار انتخاب کرد.

"ذرت دامی" در دو برند معروف اسنک پف کرده و اخطار سازمان غذا و دارو

دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو از احتمال تعطیلی موقت یا دائم برخی خطوط تولید دو برند معروف اسنک پف کرده که از ذرت دام در تولید محصولات‌شان استفاده کرده‌اند، خبر داد.

در گفت‌وگو با ایسنا تشریح شد

قانون نظام پزشکی و لزوم بازگشت اختیار تعرفه‌گذاری به سازمان

دکتر محمدرضا ظفرقندی، سرپرست سازمان نظام پزشکی ضمن تشریح اولویت‌های کاری این سازمان پس از استعفای رییس کل و مهلت قانونی در نظر گرفته شده برای انتخاب رییس کل جدید، در عین حال به قانون نظام پزشکی اشاره و بر لزوم بازگشت اختیار تعرفه‌گذاری به این سازمان تاکید کرد.

فردا برگزار می‌شود

کمپین اورژانس تهران برای "اهدای خون"

دکتر پیمان صابریان، رئیس مرکز اورژانس تهران از برگزاری کمپین اهدای خون در روز ۲۸ آذر ماه خبر داد و بر لزوم فرهنگ‌سازی در امر اهدای خون تاکید کرد.

ورود دوچرخه‌های هوشمند به خیابانهای پایتخت/ نیم ساعت،١۵٠٠ تومان

از صبح امروز ٣٠٠دوچرخه اشتراکی هوشمند وارد خیابانهای تهران شدند.

رسول کشت پور شهردار منطقه ۲، با بیان اینکه شهروندان می توانند با نصب یک اپلیکیشن دوچرخه های اشتراکی استفاده کنند و بعد آنها را در سطح شهر رها کنند و از طریق اتاق کنترل نیز فعالیت این دوچرخه‌ها رصد می‌شود گفت : در فاز اول ۳۰۰ دوچرخه وارد شهر می شود و در صورت استقبال شهروندان این تعداد افزایش می یابد.

امکان دسترسی خودروهای آتش نشانی به ۲۰۰ ساختمان تهران وجود ندارد

پیروز حناچی، شهردار تهران از وضعیت دسترسی به حدود ۲۰۰ ساختمان بلند مرتبه در تهران به هنگام وقوع حوادث و بحران‌ها ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایسنا، پربازدیدترین اخبار اداره اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته به شرح زیر است:

انهدام باند "گرگ‌های وحشی" در حافظ

"ذرت دامی" در دو برند معروف اسنک پف کرده و اخطار سازمان غذا و دارو

تبدیل بخشی از خیابان ولیعصر به پیاده‌راه

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از آخر هفته

ورود دوچرخه‌های هوشمند به خیابانهای پایتخت/ نیم ساعت،١۵٠٠ تومان

انتهای پیام

نظر شما