شناسهٔ خبر: 30057898 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

«علی ضیا» و یلدای شبکه یک

تهران- ایرنا- شبکه یک سیما به منظور همراهی با بینندگان در بلندترین شب سال، ویژه برنامه های متنوعی را تدارک دیده است. علی ضیا اجرای این برنامه را به عهده دارد و هنرمندانی چون مازیار فلاحی و حجت اشرف زاده نیز مهمان شب یلدای شب یک هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، همزمان با شب یلدا، شبکه یک به عنوان شبکه ملی و عمومی، پنج شنبه 29 و جمعه30 آذر با ویژه برنامه یلدایی «فرمول یک» روی آنتن خواهد رفت. این برنامه به تهیه کنندگی و اجرای سیدعلی ضیا، کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که پنج شنبه ساعت 22 و جمعه ساعت 23 به مدت120 دقیقه بطور زنده روی آنتن می رود.
برنامه فرمول یک در شب یلدا سعی دارد فضایی شاد و مفرح را برای مخاطبان رقم بزند، این برنامه همچنین میزبان مهمانانی از هنرمندان، بازیگران، ورزشکاران، چهره های مذهبی و مدیحه سرایان خواهد بود و در هر برنامه یک سوژه اجتماعی مرتبط با محوریت خانواده طرح و نقد می شود.
مازیار فلاحی و حجت اشرف زاده از خوانندگان جوان، سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس، حجت الاسلام زائری کارشناس مذهبی و محمد رضا طاهری مدیحه سرا به همراه فرزندش حسین طاهری از مهمانان فرمول یک یلدایی خواهند بود.
فراهنگ**9210 ** 1418

نظر شما