شناسهٔ خبر: 30057078 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

داوری: موظف به اجرای قرارداد کولاکوویچ هستیم/ از خوش‌خبر در فدراسیون استفاده خواهیم کرد

R1015159/P1351/S3,31/CT11

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: قصد داریم درباره مسائل و مبلغ قرارداد سرمربی تیم ملی و دستیارانش با کولاکوویچ صحبت کنیم و امیدواریم با توجه به شرایط ارزی موجود بتوانیم امتیازاتی از او بگیریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، افشین داوری در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون والیبال اظهار داشت: فدراسیون والیبال در سال 96 مجمعی برگزار نکرده بود، ولی من برای اینکه اجازه اعضای مجمع را برای تصمیماتی که خواهم گرفت داشته باشم، مجمع را برگزار کردم و اعضا به من اختیار تصمیم‌گیری دادند.

وی درباره انتخاب دبیر فدراسیون والیبال گفت: این موضوعی است که من از همان هفته اول ورود به فدراسیون با آن درگیر بودم. ما بین چند گزینه موجود به دو مورد رسیدیم و من با هر دو مورد که از زبده‌های والیبال کشور هستند، صحبت‌هایی کرده‌ام. در نهایت اینکه دبیر فدراسیون در هفته جاری یا آتی انتخاب و معرفی خواهد شد.

سرپرست فدراسیون والیبال درباره قرارداد ایگور کولاکوویچ عنوان کرد: قرارداد او از اول اردیبهشت سال 98 تا ماه هشتم سال 2021 میلادی اعتبار دارد و ما موظف به اجرای آن هستیم. ما با کولاکوویچ تماس گرفتیم و او 18 دی ماه در تهران خواهد بود. بنا داریم با توجه به استقرار کمیته حقوقی فدراسیون، درباره مسائل و مبلغ قرارداد سرمربی تیم ملی و دستیارانش با او صحبت کنیم و امیدواریم با توجه به شرایط ارزی موجود بتوانیم امتیازاتی از کولاکوویچ بگیریم.

وی در پایان به احتمال حضور امیر خوش‌خبر سرپرست پیشین تیم ملی در فدراسیون اشاره کرد و گفت: خوش‌خبر از مدیران موفق فدراسیون والیبال و یکی از عوامل موفقیت تیم ملی در سال‌های اخیر است، رابطه خوبی با بازیکنان دارد، ولی در حال حاضر باید به او فرصت داد. ما باید تجربیات خوش‌خبر در فدراسیون استفاده کنیم، ولی شاید حضور او در فدراسیون در پست سرپرستی تیم ملی نباشد.

 

انتهای پیام/

نظر شما