شناسهٔ خبر: 30057072 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

320 تاکسی شهر لاهیجان نوسازی شد

لاهیجان - ایرنا - شهردار لاهیجان گفت:لاهیجان با نوسازی 320 تاکسی ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری در یک سال اخیر ، دومین شهر کشور در این زمینه محسوب می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا مسعود کاظمی روز سه شنبه در مراسم روز حمل و نقل ، فعالان عرصه حمل و نقل را از محرکه های توسعه اقتصاد دانست و افزود: در بحث نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی لاهیجان در یک سال اخیر 320 تاکسی نوسازی شدند که این آمار بیانگر اهمیت توجه به ارائه خدمات عمومی در این شهر است و لاهیجان دومین شهر در ایران محسوب می شود که در مدت یک سال این میزان نوسازی خودرو در آن انجام شده است.
وی اظهارداشت: طی یک سال اخیر در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اقدامات خوبی برای توسعه حمل و نقل عمومی در لاهیجان انجام شد و موضوعی که در لاهیجان در نوسازی ناوگان عمومی نگران کننده است؛ عدم استفاده از امکانات منطقه آزادانزلی است که امیدوارم بتوانیم با توجه به فاصله نزدیک به منطقه آزاد از این موقعیت به خوبی استفاده کنیم.
کاظمی با بیان اینکه مجموعه شهرداری در کنارشورای اسلامی شهر برای ارائه خدمات به شهروندان و رانندگان تاکسی در حال تلاشند تصریح کرد: تکالیفی داریم تا برای خدمات رسانی به مردم تلاش کنیم و در برابر کمی و کاستی ها هم عذرخواهی می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: لاهیجان با توجه به میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی از اولین شهرهایی است که یادگیری و آموزش زبان انگلیسی را برای ارتباط رانندگان تاکسی با مسافران اجرا کرد و لاهیجان شهری بدون چراغ قرمز و با فرهنگ بالاست و برای اولین بار طرح جامع ترافیک در دستور کار مسئولان این شهر قرار گرفته است.
کاظمی با اشاره به فعالیت و نقش گسترده بانوان لاهیجان در زمینه حمل و نقل عمومی و سرویس مدارس افزود: به خود می بالم در شهری مدیر هستم که بانوان در کنار آقایان فعالیت می کنند و این نشان از موقعیت و فرهنگ این شهر دارد.
وی با بیان اینکه فعالان حمل و نقل تلاشگران بی ادعا و دوستدار همشهریان خود هستند، از رانندگان زحمتکش تاکسی خواست به عنوان شهرداریار در کنار مسئولان مشکلات شهری را به آنان اطلاع دهند.
جواد نجار تمیزکار سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز گفت: رانندگان تاکسی پیشانی و تابلوهای فرهنگی شهر هستند و اگر برخی مواقع تذکری داده می شود بدلیل این است که همه در یک مجموعه باید برای جلب رضایت مردم تلاش کنیم.
وی با اشاره به طرح خیابان بدون پارک دوبله در لاهیجان افزود: از رانندگان حمل و نقل عمومی و همشهریان فهیم می خواهم برای اجرای این طرح کمک کنند و دغدغه همه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار، توسعه و آبادانی لاهیجان و رفع مشکلات مردم است.
در پایان این مراسم برخی از فعالان عرصه حمل و نقل لاهیجان مورد تقدیر قرار گرفتند. لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029/2007

نظر شما