شناسهٔ خبر: 30056992 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده سراوان از مردم عذرخواهی کرد

محمدباسط درازهی نماینده سراوان در مجلس که اخیرا انتشار فیلمی از وی در فضای مجازی حاشیه‌ساز شده بود از مردم و نمایندگان مجلس عذرخواهی کرد.

صاحب‌خبر -

نماینده سراوان از مردم عذرخواهی کردبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباسط درازهی نماینده سراوان  با انتشار متن زیر در کانال تلگرامی خود از مردم و نمایندگان مجلس عذرخواهی کرد.

درازهی نوشت:

«از مردم شریف ایران و نمایندگان مجلس عذرخواهی میکنم

مجادله نزدیک به ده تا دوازده دقیقه بوده و فقط چهل ثانیه منتشر شده

با هماهنگی قبلی برای پیگیری مطالبات مردم به کمرگ رفتم که پشت درب ورودی ۴۰ دقیقه معطل بودم! ممکن است فیلم مربوط به دوربین های حراست باشد و باید پرسید توسط چه کسی و چرا منتشر شده است. تا پای استیضاح وزیر اقتصاد و اخراج مدیرکل گمرک و کارمند هتاک ایستادم امروز نوبت من است و فردا نوبت نماینده ای دیگر اگر به این موضوع رسیدگی نشود استعفاء داده و به دانشگاه بر میگردم

از حق و حقوقم یک ذره کوتاه نمیایم».

بیشتر بخوانید: توهین نماینده مجلس به یک کارمند +فیلم 

دیروز ویدئویی از محمدباسط ‌درازهی، نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی منتشر شد. آنچه در این فیلم نشان داده می‌شود گویای این است که این نماینده مجلس درخواستی خارج از ضوابط اداری دارد اما کارمند در برابر خواسته وی مقاومت می کند و می گوید: «من از شما دستور نمی‌گیرم.» این نماینده مجلس در واکنش، با کلماتی زشت و لحنی توهین‌آمیز با این کارمند برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: واکنش تند کاربران به توهین نماینده سراوان و عذرخواهی وزیر اقتصاد از او +تصاویر

در ادامه کارمند اداره، این نماینده مجلس را معرفی می‌کند که یکی از مراجعان نیز با عصبانیت به این نماینده توهین کرده و او را از محل وقوع این اتفاق بیرون می‌اندازد. این  فیلم آنچنان به سرعت در فضای مجازی منتشر و همه گیر شد که کمتر فعال رسانه‌ای از آن بی‌خبر ماند. تا جایی که بحث این جدال و درگیری به صحن امروز مجلس هم کشیده شد.

بیشتر بخوانید: حواشی روز گذشته نماینده سراوان در جلسه غیر علنی مجلس بررسی شد

انتهای پیام/

نظر شما