شناسهٔ خبر: 30056985 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تبلیغات اسلامی آستارا از صاحب نظران ترویج دین استقبال می کند

آستارا - ایرنا - رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا اعلام کرد: این اداره از صاحبان ایده و نظرهای روشن منطبق بر قانون و دستورالعمل های سازمانی، برای اجرای برنامه های تاثیرگذار و ترویج شعائر دینی و انقلابی در این شهرستان استقبال و حمایت می کند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام ابراهیم حاتمی عصر سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی و بهره مندی از برنامه های کاربردی برای تبیین آموزه های دینی و ارزش های انقلاب اسلامی، از راهبردهای اداره تبلیغات اسلامی آستاراست و از این نظر، درب اداره به روی افراد دارای طرح و خلاقیت باز است.
وی افزود: عملیاتی شدن برنامه های صاحب نظران عرصه تبلیغات اسلامی، همراهی بیشتر مردم را در پی خواهد داشت و تاثیر و نقش تشکل های اجتماعی را در اجرای بهتر برنامه ها افزایش خواهد داد.
وی ادامه داد: حوزه تبلیغ دین و فرهنگ اسلامی علاوه بر روحانیان و مبلغان، به شخصیت های تاثیرگذار و صاحب فکر نیاز دارد و با تبدیل فکرهای روشن به برنامه ها و آئین های موثر، گام های بلندی در اشاعه معارف دینی و اسلامی برداشته خواهد شد.
حاتمی همچنین از برنامه ریزی برای تاسیس یک کانون فرهنگی و تبلیغی جهت برگزاری نخستین جشنواره استانی شعر آئینی و انقلابی در آستارا خبر داد.
او اظهار کرد: این رویداد فرهنگی گامی برای شناسایی سرمایه های انسانی در شعر آئینی و انقلابی، معرفی و تجلیل شاعران و ادبای این عرصه و ترویج محبت اهل بیت (ع) و آرمان های انقلاب اسلامی است که با نظارت و هدایت اداره تبلیغات اسلامی آستارا و در گستره استان گیلان برگزار خواهد شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و 87 مسجد در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7124/2007

نظر شما