شناسهٔ خبر: 30056936 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار اصفهان :

حمایت از کالای داخلی برترین راه کوتاه کردن دست قاچاقچیان است

اصفهان - استاندار اصفهان گفت: برای کوتاه کردن دست قاچاقچیان که اغلب کالاهای بی کیفیتی وناسالم نیز جابجا می کنند برترین راه حمایت از تولید داخلی و نخریدن کالاهای خارجی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عباس رضایی  ظهر سه شنبه در در مراسم رونمایی از کشفیات پلیس استان اصفهان اظهار داشت: امروز مواد مخدر به عنوان یک ابر آسیب مطرح است به نوعی که بخشهای مختلف جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی  با بیان اینکه علاوه بر خانواده‌ وجامعه، کودکان بسیاری تحت تاثیر درگیر بودن والدین خود با مواد مخدر آسیب می‌بینند، افزود: جای تاسف است که نیروی فعال جامعه به جای مثمر ثمر بودن برای کشور ، درگیر قاچاق کالا یا مواد مخدر می‌شوند.

دستگاه قضایی مطابق قانون و با جدیت با قاچاقچیان برخورد کند.

 استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه گرچه تعداد قاچاقچیان زیاد نیست اما همین میزان برای کشور آسیب آفرین است، ابراز داشت:  کشفیات قاچاق فقط یا لفظ غیرقانونی بودن حمل این الاها ارتباط ندارد بلکه بسیاری از کالاهایی که توسط پلیس کشف می‌شود به سلامت افراد ضربه می‌زند و ناسالم است.

وی با تقدیر از جان‌فشانی عوامل نیروی انتظامی در تامین امنیت مردم و مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر بیان داشت: انتظار داریم دستگاه قضایی نیز قدر زحمات نیروی انتظامی را به خوبی بداند و مطابق قانون و با جدیت با قاچاقچیان برخورد کند.

برترین راه کوتاه کردن دست قاچاقچیان نخریدن کالاهای خارجی است

رضایی با اشاره به اینکه امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و کشفیات پلیس اصفهان در عملیات مرصاد ۲۱ نشان از بخشی از یک جنگ تمام عیار اقتصادی است، ابراز داشت: برترین راه کوتاه کردن دست قاچاقچیان که اغلب کالاهای بی کیفیتی وناسالم نیز جابجا می کنند حمایت از تولید داخلی و نخریدن کالاهای خارجی است.

نظر شما