شناسهٔ خبر: 30056927 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار تکاب:

سلامت مسافران در جاده ها مرهون تلاش راهداران است

مهاباد- ایرنا- فرماندار تکاب با بیان نقش راهداران در بحث حمل و نقل برون شهری گفت: سلامت مسافران در جاده ها مرهون تلاش ها و زحمات شبانه روزی راهداران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا علی مکرمی روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب اظهار داشت: کار مجموعه راهداری به ویژه در فصل زمستان بسیار مهم، سنگین و اثرگذار است و راهداران با خدمت بی منت به مردم همواره حضوری موثر در جاده ها دارند.
وی با قدردانی از خدمات شبانه روزی راهداران این شهرستان افزود: راهداران به عنوان نیروهای خدمات رسان جاده ای همواره در عرصه تامین سلامت مسافران و هدایت رانندگان حضور و نقشی پررنگ ایفا می کنند.
مکرمی گفت: نیروهای خدوم و زحمتکش پلیس راه، راه و شهرسازی، اورژانس و هلال احمر و آتش نشانی نیز بازوهای توانمند و یاری رسان راهداران هستند و هماهنگی این مجموعه های خدماتی و امدادی می تواند به افزایش کیفیت ارایه خدمات به شهروندان کمک کند.
فرماندار تکاب بیان کرد: جاده های این شهرستان در فصل زمستان همواره بستری برای وقوع حوادث و سوانح رانندگی است اما حضور شبانه روزی و تلاش راهداران در هنگام بارش برف و کولاک موجب اطمینان خاطر مسافران و رانندگان در جاده ها می شود.
مکرمی همچنین از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان خواست بحث نوسازی ناوگان بین شهری را به جدیت دنبال کند.
به گزارش ایرنا فرماندار تکاب به مناسبت روز حمل و نقل عمومی با حضور در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای از خدمات و زحمات رییس، کارکنان و راهداران این اداره تجلیل و قدردانی کرد.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است که راهداران این شهرستان در 2 راهدارخانه جاده ای و چهار محور مواصلاتی مشغول بازگشایی و برف روبی جاده ها هستند.
7514/6185/7129

نظر شما