شناسهٔ خبر: 30056886 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

نخست‌وزیر سابق ارمنستان از حزب سرکیسیان استعفا کرد

کارن کاراپتیان نخست‌وزیر سابق ارمنستان به همراه ۷ هزار نفر از حزب سرژ سرکیسیان رئیس‌جمهور سابق ارمنستان استعفا کردند و حزب جمهوری‌خواه ارمنستان را به سمت فروپاشی کشاندند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری تسنیم: کارن کاراپتیان نخست‌وزیر سابق ارمنستان به همراه ۷ هزار نفر از حزب سرژ سرکیسیان رئیس‌جمهور سابق ارمنستان استعفا کردند.

بر اساس اخبار‌ی که خبرگزاری‌های ارمنستان منتشر کرده‌اند کارن کاراپتیان مدت زیادی است که در جلسات حزب جمهوری‌خواه به ریاست سرژ سرکیسیان شرکت نمی‌کند و ارتباط خود را با هیئت‌رئیسه این حزب قطع کرده است.

این در حالی است که کاراپتیان به عنوان معاون اول حزب حاکم سابق ارمنستان فعالیت می‌کرد و در ۲۱ ژوئن سال جاری میلادی از این پست کناره‌گیری کرده بود. علت این کناره‌گیری رفتار نامناسب سرژ سرکیسیان و اعضای مؤسس حزب جمهوری‌خواه با وی بود.

همچنین ۷ هزار نفر از اعضای حزب جمهوری‌خواه ارمنستان به دنبال کناره‌گیری کاراپتیان از این حزب، نامه استعفای خود را به هیئت‌رئیسه حزب ارائه کرده‌اند.

گفتنی است کارن کاراپتیان در حال حاضر عضو هیئت‌مدیره شرکت نفت روسی «Zarubezhneft» است و از سپتامبر ۲۰۱۶ تا آوریل ۲۰۱۸ نخست‌وزیر ارمنستان بود.

نظر شما