شناسهٔ خبر: 30055425 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

برگزاری مراسم باشکوه 9 دی در سراسر کشور

مراسم ۹ دی امسال در سراسر کشور ساعت ۱۰ صبح و در تهران با سخنرانی سردار حسین سلامی در میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
  قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری افزود: انقلاب اسلامی دارای سه ویژگی اسلامی بودن، مردمی بودن، و استکبار ستیزی است.
 
نصرت‌الله لطفی اضافه کرد: حضور مردم در صحنه، همه فتنه‌ها را خنثی کرده است. نظام سلطه امروز به طور مستقیم مردم را هدف گرفته‌ است و می‌خواهد مردم را در مقابل نظام تجهیز کند.
 
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: فتنه سال 88 با طراحی نظام استکبار، با هدف براندازی جمهوری اسلامی بود و عده‌ای مهره داخلی فتنه بودند. فتنه در آمریکا و اسرائیل برنامه‌ریزی شده بود. فتنه براندازی نظام با حضور مردم در صحنه، خنثی شد.
 
لطفی گفت: از هر فرصتی برای بسترسازی حضور با‌ شکوه مردم استفاده خواهیم کرد. قبل از 9 دی تحرکاتی بود که به خروجیِ 9 دی سال 88 منتج شد.
 
وی با بیان اینکه امسال مراسم رسمی 9 دی در سراسر کشور برگزار خواهد شد، افزود: امسال به منظور بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، برنامه‌ریزی ما برای استفاده از ظرفیت مناسبت‌ها برای غنای چهلمین سالگرد است.
 
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: خدا به مردم فهیم ایران خیر بدهد که در این شرایط حساس، در مراسم 13 آبان قشرهای مختلف حضور یافتند. از 9 دی با همان نگاه ظرفیت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برای بزرگداشت این مناسبت استفاده کنیم و این را مقدمه بزرگداشت چهلمین سالگرد خواهیم داشت.
 
وی افزود: شعار مراسم یوم الله 9 دی سال 97، «40 سال ولایتمداری، بصیرت و استقامت؛ رمز ماندگاری انقلاب اسلامی» است.

نظر شما