شناسهٔ خبر: 30054488 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قنبرپور: جدایی ام از پرسپولیس در حد یک احتمال است /پیشکسوتان سرمایه باشگاه هستند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس دین زیادی بر گردن ما دارد و تا زمانی که توان داشته باشم کارم را به نحو احسن انجام خواهم داد.

صاحب‌خبر -

قنبرپور: جدایی ام از پرسپولیس در حد یک احتمال است /پیشکسوتان سرمایه باشگاه هستندمصطفی قنبر پور سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و در  پاسخ به این سوال که آیا قرار است از این تیم جدا شود یا خیر اظهار کرد:من این موضوع را الان از شما می شنوم این ها همه احتمالات است وما درباره احتمالات نباید صحبت کنیم.

او در ادامه افزود: من سال ها در پرسپولیس بودم چه به عنوان بازیکن وچه به عنوان پیشکسوت، این هویت را باشگاه پرسپولیس به ما داده است و ما همه بدهکار این باشگاه هستیم و این تیم دین زیادی بر گردن ما و دیگر پیشکسوتان دارد،تا زمانی که توانایی داشته باشیم کارمان را به نحو احسن انجام می دهیم ودر صورتی که لازم باشد امانت دار هستیم ولی در  رابطه با احتمالات نمی شود نظر قطعی داد.

سرپرست تیم پرسپولیس ادامه داد: کسی که در پرسپولیس کار می کند می داند که چه بزرگانی در این تیم بازی کرده اند وچه کسانی در این تیم زحمت می کشند واین موضوع را اکثر بازیکنان پرسپولیس رعایت می کنند.

قنبرپور در پایان و در پاسخ به سوالی مبنی بر این که  آیا بازیکنی که از پرسپولیس رفته راجع به پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس صحبت می کند گفت: باید احترام ها حفظ شود وخود پیشکسوتان در این مورد هر زمانی که نیاز باشد می توانند نظر بدهند ،شاید این در سایر باشگاه ها متفاوت باشد ولی باشگاه پرسپولیس برای پیشکسوتان ارزش بالایی قائل است وآنها سرمایه های باشگاه محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید:

شوک بزرگ در نیم فصل نقل و انتقالات!/برانکو و خارجی ها از پرسپولیس حق فسخ گرفتند؟

اعتصاب در پرسپولیس شکسته شد

مهاجم استقلال در راه تیم فوتبال پرسپولیس

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران

نظر شما